Шановні відвідувачі!
Бажаємо Вам безпеки, та якнайшвидшого настання миру
Адміністрація сайта Ford-market.com.ua
Сучасний двигун внутрішнього згоряння - хоч би яким складним він здавався - не працює сам по собі. Існують певний набір систем, які забезпечують його роботу. Системи впуску, подачі палива, запалення, випуску, охолодження - це тільки базовий набір, адже це без урахування систем, що забезпечують загальну екологічність агрегату. Все це, чомусь, уникає уваги коментаторів на YouTube, що розглядають конструкцію двигуна, як механізму і дають йому хороші, або погані оцінки.
Нам здається це неправильним підходом – ні водій, ні сервіс не можуть зробити для працездатності двигуна – як механізму – нічого, крім регулярної та якісної заміни витратних матеріалів. А ось підтримувати нормальну роботу систем, що забезпечують роботу двигуна - це завдання, з яким повинен справлятися кваліфікований сервіс. Тому перш ніж зазирнути всередину двигуна, ми хочемо розповісти про те, що знаходиться навколо нього і забезпечує його роботу.
До вашої уваги ми пропонуємо другу частину нашого огляду, де буде розглянуто та якоюсь мірою проведено порівняння паливних систем та запалення двигунів 2,0L EcoBoost - першого, другого та третього поколінь.
Сподіваємося, ця інформація буде для Вас корисною і допоможе продовжити нормальну, надійну роботу Вашого автомобіля на максимальний можливий термін.