• Icon Phone (073)063-03-53, (050)524-30-13, (096)244‑91‑65

Відновлені вузли та агрегати... Вони нові, чи відремонтовані?

Відновлені вузли та агрегати... Вони нові, чи відремонтовані?

У цій статті ми не хотіли вдаватися у випадки з життя, але задля образності розповіді, необхідно навести приклад. Напевно, багато наших читачів стикалися з тими, чи іншими поломками у своїх, або - дещо легше - чужих автомобілях? Також, ми впевнені, більшість з вас, наші дорогі читачі, розуміє, що поломка - поломка різниця. Найпростіший приклад - застукала кульова опора, або потік сальник на коробці - таке відбувається майже з кожним автомобілем. Що ми робимо? Звісно ж, міняємо (благо, коштує відносно недорого). А тепер уявімо, що застукала, або потекла рульова рейка (проста - гідравлічна, ми поки що не говоримо про електричні рейки). І ось Вам озвучують ціну на нову: приблизно 1000 у.о.

Відразу думка: відремонтувати, або купити б/в. У цій статті ми не зупинятимемося на варіанті б/у, підсумуємо його лише двома словами: це кіт у мішку. А ось на варіанті ремонту зупинимося докладніше.

Весь сенс ремонту полягає лише в одному: замінити або відремонтувати одну або кілька несправних деталей. При цьому, як правило, ремонтник не звертає уваги на інші елементи, що перебувають у тому чи іншому стані зношеності. Головне – вони все ще функціонують. Рульову рейку встановлюють на автомобіль, а далі... далі кіт у мішку. Чому, спитаєте ви? Все просто, сукупність факторів: якість встановлених деталей, стан зносу старих деталей, що залишилися, і елементарно, кваліфікація механіка, що проводив ремонт.

Ось тепер ми плавно підходимо до нашої теми. Більшість європейських автовиробників і виробників агрегатів будують на базі своїх виробництв, що виробляють складні вузли та агрегати (за визначенням, це сукупність деталей, зібраних в єдину конструкцію, що виконує певне завдання і є складовою іншого механізму, або пристрою), спеціальні лінії, що займаються відновленням минулої експлуатацію продукції.

Процес відновлення відбувається у кілька етапів:

1. Дефектування:

- Розбирання і миття агрегату, що надійшов на лінію;

- ретельна перевірка всіх деталей та поверхонь, що піддаються зносу в процесі експлуатації;

- перевірка на механічні пошкодження та наявність тріщин у корпусах;

- перевірка електронних блоків, датчиків, клапанів;

- Відбраковує всі деталі, що мають найменші сліди зносу, а також ті деталі, які потрібно відбракувати, згідно з технологічною картою.

 

2. Відновлення:

- У разі, якщо в процесі відбраковування корпус залишився колишнім, відбувається повторне миття та при необхідності – забарвлення. Потім, на його базі проводиться збирання майбутнього агрегату;

- деталі, відбраковані в процесі дефектування, замінюються на нові, оригінальні;

- при складанні використовуються тільки нові металовироби;

- Складання проводиться згідно технології зборки нового агрегату (виставляються зазори, застосовуються відповідні зусилля затягування і т.д.)

- Якщо агрегат оснащений власним електронним блоком управління – проводиться первинне програмування.

- Агрегат отримує спеціальне маркування та надходить на лінію для тестування.


3. Тестування:

- Відновлений агрегат проходить повний цикл тестування, найчастіше, суворіший, ніж у нових агрегатів.

- У випадку, якщо робочі параметри відновленого агрегату чимось відрізняються від таких у нового - агрегат відбраковується і надходить назад на лінію відновлення.


4. Зберігання:

- Відновлені вузли та агрегати зберігаються на складі окремо від нових та мають своє власне маркування.


Отриманий у результаті відновлення відновлення агрегат - отримує заводську гарантію (зазвичай, таку ж за терміном, як і новий агрегат). Багато виробників прирівнюють такі агрегати до нових. По суті, так воно і є, адже від колишнього зазвичай залишається тільки корпус, що не піддавався в процесі експлуатації зносу. При цьому вартість такої запчастини значно нижча за нову (різниця становить від 20 до 50 відсотків).

Зрозуміло, придбати таку запчастину для свого автомобіля вигідніша, ніж покупка нової, але є одна умова: необхідно здати стару, причому обов'язково в тій же комплектації, в якій до покупця надходить відновлена. Відразу зазначимо, ніхто не вимагає від клієнта прийти в магазин зі своєю кермовою рейкою, що стукає, і чекати коли до нього надійде відновлена. Покупець може придбати відновлений агрегат і протягом місяця повернути старий (переважно, в упаковці від купленої запчастини). Для того, щоб переконатися, що клієнт поверне свій старий агрегат, під час продажу до ціни відновленого додається застава, яка повертається покупцеві тільки при надходженні старої запчастини на склад-накопичувач виробництва та перевірки її комплектності.

Переваги ремонту автомобіля за допомогою відновлених вузлів та агрегатів очевидні:

- заплативши значно менші гроші, фактично, ви отримуєте новий вузол або агрегат;

- відновлені агрегати практично завжди присутні на складах, тому їхній термін поставки такий самий, як і у нової запчастини.

- Заводська гарантія на відновлений вузол, або агрегат така ж, як і на новий.

Є єдиний мінус. На жаль, абсолютно нові моделі вузлів та агрегатів (приблизно від 1 до 2 років після початку випуску), з очевидних причин, не мають відновлених альтернатив.

Наш сайт, ford-market.com.ua , надає можливість підібрати та замовити відновлений вузол, або агрегат для Вашого автомобіля з Європи. У спеціальному розділі сайту: спецпропозиції по вузлам агрегатів , Ви зможете оформити запит на необхідну Вам деталь автомобіля. Ми постараємося якнайшвидше відповісти на Ваш запит.