• Icon Phone (073)063-03-53, (050)524-30-13, (096)244‑91‑65

Оригінальні запчастини для Ford Transit (2014-)

Transit (2014-)

Родоначальник четвертого покоління кузовів - Ford Transit (2014-) став справді світовою прем'єрою. Справа в тому, що в рамках концепції "Єдиний Форд" (єдиний модельний ряд для всіх ринків) виробництво цієї моделі налагоджене не тільки в Європі, але і в США. Хоча, слід зазначити, що Ford Transit (2014-), що виробляється для європейського ринку, схожий зі своїм американським побратимом тільки кузовами, частково інтер'єром і ходовою частиною. Двигуни, що пропонуються для європейських покупців (2,2L Duratorq у різних варіаціях за потужністю) – вважаються неприйнятними для американських споживачів. Мінімальний об'єм двигуна, що пропонується для Ford Transit (2014- ) американського виробництва - 3,2L Duratorq 180PS (цей п'ятициліндровий дизельний двигун встановлювався на попередній моделі - Ford Transit 2006-2014, однак не мав значного успіху через свою із-за своєї високої потужності через свою високої потужності через свою високою потужністю через свою високою потужністю через свою високої потужності через свою високою потужністю через свою з високою потужністю через свою з високою потужністю через свою з високою потужністю через свою із-за своєї високої потужності з-за своєї високої потужності витрати палива), далі йдуть бензинові монстри 3,7L Ti-VCT V6, потужністю 275л.с. та 3,5L EcoBoost V6, потужністю 320л.с. Зрозуміло, економні європейці ніколи не придбають Ford Transit (2014) з такими ненажерливими двигунами.

Серед значних змін четвертого покоління кузовів слід особливо виділити винесення найменших розмірів варіантів кузова з переднім приводом в окремий модельний ряд - Ford Transit/Tourneo Custom (2012-), покликаний скласти конкуренцію Mercedes Vito/Viano і Volkswagen Transporter T5.

Слід зазначити, що незважаючи на поділ модельного ряду, багато елементів підвіски та кермової системи Ford Transit/Tourneo Custom (2012-) взаємозамінні з відповідними елементами у Ford Transit (2014-). Це пов'язано з тим, що обидві моделі побудовані на загальній базі (принаймні передня підвіска), подібною до бази попередників третього покоління: Ford Transit (2000-2006) і Ford Transit (2006-2014).

На автомобіль встановлюють один тип дизельного двигуна із чотирма варіантами потужності для переднього приводу; такий же за обсягом двигун, з чотирма варіантами потужності пропонується для заднього та повного приводу. Для кожного варіанта приводу (передній, задній та повний) пропонується своя 6-ступінчаста механічна коробка передач.

В Україні продажі стартували порівняно недавно, тому будь-яких даних щодо ймовірних системних несправностей ми не маємо, проте, судячи з використовуваних агрегатів, а також досвіду їх експлуатації на Ford Transit (2006-2014), можна говорити про те, що автомобіль має бути дуже надійним.