• Icon Phone (073)063-03-53, (050)524-30-13, (096)244‑91‑65

Оригінальні запчастини для Ford Ranger Mk III (2011-2023)

Ranger Mk III (2011-2023)

Третє покоління Ford Ranger (платформа T6) продовжує серію компактних пікапів компанії Ford. На відміну від попередніх двох поколінь, виробництво яких було сконцентровано у Північній та Південній Америці, а також в Азії, дана модель виробляється на Африканському континенті (ПАР) – саме конвеєр цього виробництва забезпечує європейський ринок, а Азії та Аргентині. І, як не дивно, не призначений для ринків США та Канади (на території яких замість Ford Ranger (2011) активно продавався Ford F-150).

Однак, починаючи з 2018 року, компанія Ford прийняла рішення повернути Ford Ranger на ринки США та Канади, де він був представлений у варіанті з єдиним бензиновим турбованим агрегатом, об'ємом 2.3 літра.

Автомобіль випускається як у повнопривідному, так і задньопривідному варіанті. Крім цього, існують варіації як по довжині кузова, так і компонування кабіни, а також по висоті дорожнього просвіту.

Починаючи з 2011 по 2019 рік на європейському ринку на вибір пропонується два дизельні двигуни (2,2L і 3,2L) і один бензиновий (2,5L), агреговані 5-ти та 6-ти ступінчастими механічними КПП, або 6-ти ступінчастим автоматом.

З 2019 по 2021 відбулася низка змін зі списку агрегатів.

Для європейського ринку Ford пропозиція звелася до дизельного двигуна, об'ємом 2.0L, з широкою варіацією потужності агрегатів (від 170 до 213 к.с. у варіанті бі-турбо), у варіантах приводу 4*4 і 4*2, оснащених або 10-ступінчастою механічною АКПП. Виробництво тривало до 2021 року, після чого Ford Ranger перейшов на оновлену платформу, виведену в окрему модель у нашому каталозі!

Для американського ринку пропонувався лише один бензиновий агрегат – 2.3L EcoBoost Gen.2 (друге покоління) – у варіантах приводу 4*4 та 4*2, оснащених 10-ти ступінчастою АКПП. Виробництво тривало до 2023 року, після чого Ford Ranger на ринках Америки перейшов на оновлену платформу, виведену в окрему модель у нашому каталозі!

Класичне для пікапів Ford компонування підвіски - переднє 4-х важільне (по два на колесо) з упором стійки МакФерсона в нижній важіль; і заднім мостом на багатолистових ресорах - забезпечує крайню надійність та високу вантажопідйомність автомобіля.