Шановні відвідувачі!
Бажаємо Вам безпеки, та якнайшвидшого настання миру
Адміністрація сайта Ford-market.com.ua
Довгий час Ford не докладав зусиль у конкурентній боротьбі за сегмент кузовів, початок якому поклав Mercedes Vito, пропонуючи лише короткі передньопривідні версії Ford Transit (2000-2006) та Ford Transit (2006-2014). 2012 року ситуація змінилася. У рамках концепції поділу кузовів: для переднього приводу – один кузов, для заднього та повного приводу – інший, Ford Transit розділився відповідно на дві окремі моделі: Ford Transit/Tourneo Custom (2012-) – тільки передній привід; Ford Transit (2014-) - задній та повний привід. У рамках моделі, Ford Transit/Tourneo Custom (2012-) підрозділяється на вантажний, вантажно-пасажирський та пасажирський (мінівен). Розміри кузовів також можуть змінюватись як по довжині, так і по висоті.
Слід зазначити, що незважаючи на поділ модельного ряду, багато елементів підвіски та кермової системи Ford Transit/Tourneo Custom (2012-) взаємозамінні з відповідними елементами у Ford Transit (2014-). Це пов'язано з тим, що обидві моделі побудовані на загальній базі (принаймні передня підвіска), подібною до бази попередників: Ford Transit (2000-2006) і Ford Transit (2006-2014).
На автомобіль встановлюють один тип дизельного двигуна з трьома варіантами потужності, коробка також одна - 6-ступінчаста механіка.
В Україні продажі стартували тільки нещодавно, тому будь-яких даних щодо ймовірних системних несправностей ми не маємо, проте, судячи з використовуваного агрегату, а також досвіду його експлуатації на Ford Transit (2006-2014), можна говорити про те, що автомобіль має бути дуже надійним.