Ford Kuga Mk III (2020-). На американському ринку ця модель представлена під ім'ям Ford Escape Mk III (2020). Старт продажів цієї моделі відбувся у другій половині 2019 року в рамках модельного ряду Ford 2020 року (традиційно бере початок приблизно на півроку раніше календарного). Автомобіль збудовано на новій платформі C2. Слід зазначити, що на відміну від попередньої моделі, цю ж платформу з ним ділять ще два кроссовери: Ford Bronco Sport (2021-) і Lincoln Corsair (2020-), а також один пікап - Ford Mverick (2021-).
Слід зазначити, що Ford Kuga Mk III послужив експозицією всіх найновіших технологій в автомобілебудуванні: потужний 1,5L трициліндровий бензиновий двигун сусідить з новітніми 1,5L і 2,0L дизелями, крім яких в лінійці присутні 2,0L дизельний м'який (Mild Hybrid) та 2,5L бензиновий плагін-гібрид. Жоден із побратимів по платформі не може похвалитися таким багатством вибору. Не кажучи вже про більш просунуті системи безпеки руху та допомоги водію, до яких на європейському ринку традиційно вищі вимоги, ніж на американському.
Список агрегатів, що пропонуються для Ford Kuga Mk III:
- 1.5L EcoBoost I3 - рядний, трициліндровий (120/150PS) 120/150к.с. - даний бензиновий двигун пропонується у двох варіантах потужності, обидва агрегуються з 6-ступінчастою механічною КПП, виключно у варіанті з переднім приводом (FWD).
- 1.5L EcoBlue (120PS) 120л.с. - даний дизельний двигун пропонується з двома варіантами коробок передач: 6-ти ступінчастою механічною КПП та 8-ми ступінчастою АКПП (гідротрансформатор). Обидва варіанти виконані виключно у варіанті з переднім приводом (FWD).
- 2.0L EcoBoost, Gen. 4 (250PS) 250л.с. - даний бензиновий двигун агрегується з 8-ступінчастою АКПП (гідротрансформатор) і пропонується виключно у варіанті з повним приводом (AWD).
- 2.0L EcoBlue (190PS) 190л.с. - даний дизельний двигун агрегується з 8-ступінчастою АКПП (гідротрансформатор) і пропонується виключно у варіанті з повним приводом (AWD).
- 2.0L EcoBlue MHEV (150PS) 150л.с. - даний дизельний двигун оснащений системою Mild Hybrid (м'який гібрид), агрегується з 6-ступінчастою механічною КПП, виключно у варіанті з переднім приводом (FWD).
- 2.5L Duratec iVCT Atkinson CYCLE PHEV (Plug-In Hybrid Electric Vehicle) 225л.с. - ця силова установка також забезпечена коробкою передач H4F45, яка є другим поколінням запатентованого компанією Ford гібридного варіатора ПЛАНЕТАРНОГО типу (докладніше про це на нашому каналі YouTube). Також до складу установки входить батарея ємністю 14,4 кВт і зарядний порт для підзарядки від зовнішнього джерела живлення. Завдяки цьому автомобіль здатний проїхати на живленні від батареї - без запуску двигуна внутрішнього згоряння - до 60 км. Автомобілі із силовою установкою PHEV пропонуються виключно у варіанті із переднім приводом (FWD).
Незважаючи на порівняно недавній початок випуску і велику кількість застосованих нових технологій, автомобіль уже встиг себе зарекомендувати як невибагливий і високу надійність вузлів і агрегатів.