Шановні відвідувачі!
Бажаємо Вам безпеки, та якнайшвидшого настання миру
Адміністрація сайта Ford-market.com.ua
Рівно 50 років знадобилося для того, щоб Ford Mustang у своєму шостому поколінні став офіційно доступним по всьому світу. Грандіозна прем'єра відбулася 5 грудня 2013 року у найбільших містах Європи, Азії, Австралії та Америки. На даний момент виробнича лінія знаходиться тільки в США, забезпечуючи як внутрішній ринок, так і експорт.
При розробці інженерам і дизайнерам було поставлено найважче завдання зробити суто американський автомобіль бажаним не тільки для покупців у США, але і для європейців, які славляться своїми діаметрально протилежними поглядами на продукцію автопрому. Для цього в команду розробників було запрошено фахівців з Європейського підрозділу Ford. Результатом такого співробітництва став Ford Mustang (2015-2023), побудований справді на межі між США та Європою. У технічному плані насамперед це позначилося на платформі. Передня вісь побудована за класичною схемою, що йде з епохи Muscle Car: по два поперечні важелі на кожне колесо, замість одного, як у стандартній для Європи підвісці МакФерсона. Щодо задньої осі - вона революційна для сімейства Mustang, аж до п'ятого покоління, що включно використовувало задній міст. На догоду вимогам європейців до керованості автомобіля, новий Ford Mustang (2015-2023) отримав задню незалежну підвіску від платформи Ford Mondeo Mk V (2014- ), але оскільки деякі речі міняти не можна, автомобіль залишається виключно задньопривідним, але при цьому буде доступна версія з правим кермом. На додаток до цього, підвіска ділиться на стандартну та покращену (для більш спортивного стилю їзди).
Ще одне нововведення, введене для європейського споживача - в лінійку V-подібних монстрів, що безроздільно панували на Ford Mustang починаючи з середини 90-х років, був введений 4-циліндровий 2,3L EcoBoost, на голову випереджаючий базовий двигун. V6 як за потужністю, так і за крутним моментом, не кажучи вже про екологічність, що важливо для більшості європейців.
Зрештою, для європейського ринку, Ford Mustang (2015-2023) може запропонувати два бензинові двигуни: один високотехнологічний 2,3L EcoBoost, другий "олдскульний" - 5,0L Coyote V8. Вибір коробок також невеликий: 6-ступінчаста механіка і 6-ступінчастий автомат. Поки невідомо, чи поставлятиметься на європейський ринок GT350 із двигуном 5,2L Voodoo.
З нетерпінням чекаємо на перші екземпляри на дорогах.