Шановні відвідувачі!
Бажаємо Вам безпеки, та якнайшвидшого настання миру
Адміністрація сайта Ford-market.com.ua
Ford C-Max Hybrid/Energi (2012-2018). Старт продажів для обох варіантів моделі відбувся у вересні-жовтні 2012 року. Автомобілі побудовані на єдиній платформі сегмента С, яка також використовувалася при будівництві європейських Ford Grand C-Max (2010) і Ford Focus Mk III (2011-2019). При цьому слід зазначити, що Ford C-Max Hybrid/Energi (2012-2018) призначався насамперед для ринків Північної Америки як прямий конкурент Toyota Prius. До Європи постачалася вкрай незначна кількість екземплярів, що виробляються в США.
Слід особливо зупинитися на відмінностях версій Hybrid та Energi
Ford C-Max Hybrid (2012-2018) – автомобіль, оснащений гібридною установкою, класифікується як HEV (Hybrid Electric Vehicle). Агрегат даного автомобіля складається з 2,0L бензинового двигуна, що працює за циклом Аткінсона, безпосередньо пов'язаного з електрогенератором, що живить електромотор і заряджає невелику високовольтну літієву батарею, потужністю 1,4 кВт. У цьому, рух автомобіль наводиться виключно електромотором, тобто. двигун внутрішнього згоряння гібридної установки жодним чином не пов'язаний із приводом коліс.
Ford C-Max Energi (2012-2018) – автомобіль, оснащений гібридною установкою, високовольтною батареєю підвищеної ємності та портом для підзарядки високовольтної батареї, класифікується як PHEV (Plug-in Hybrid Electric Vehicle). Агрегат даного автомобіля складається з 2,0L бензинового двигуна, що працює за циклом Аткінсона, безпосередньо пов'язаного з електрогенератором, що живить електромотор і заряджає невелику високовольтну літієву батарею, ємністю 1,4 кВт. Крім неї, у багажному відділенні автомобіля встановлено додаткову батарею ємністю 7,6 кВт, що дозволяє автомобілю проїхати близько 35 км виключно на електриці, без запуску гібридної установки. У рух автомобіль наводиться виключно електродвигуном. Для заряджання основної батареї на передньому лівому крилі автомобіля встановлено зарядний порт зі світлодіодним кільцем індикації залишку заряду.
Незважаючи на те, що єдина платформа дає можливість уніфікувати багато елементів підвіски та агрегатів для всього модельного ряду, частина елементів залишається індивідуальною для кожної моделі.
В експлуатації автомобіль невибагливий, відрізняється високою надійністю агрегатів та елементів підвіски.