Шановні відвідувачі!
Бажаємо Вам безпеки, та якнайшвидшого настання миру
Адміністрація сайта Ford-market.com.ua
Помітно збільшивши розміри в порівнянні з попередниками, Ford Mondeo Mk III (2000-2007) також отримав нові на той момент лінійки бензинових та дизельних двигунів. Значно модифікована лінійка бензинових двигунів Duratec-HE використовується досі для більшості легкових автомобілів Ford. У свою чергу, дизельні двигуни Duratorq Puma перекочували на легкий комерційний транспорт (Ford Transit - весь модельний ряд, починаючи з 2000р. і донині). Протягом періоду випуску, Ford Mondeo Mk III (2000-2007) отримав два незначні ресталінги: перший був проведений в 2003 р., другий - в 2005р. До кінця 2007 року випуск моделі було припинено, однак, маловідомий факт, компанією General Motors на своїх заводах у 2007-2008 роках було випущено обмежену кількість цих автомобілів, що отримали повний привід і продавалися під найменуванням Atlanticus в Канаді та Австралії. Ще один маловідомий факт: один з бензинових двигунів, а саме 1,8L Duratec-HE SCI використовувався для обкатки технології безпосереднього впорскування, яка стала наріжним каменем технології EcoBoost.
Платформа, на якій було збудовано Ford Mondeo Mk III (2000-2007), подальшого розвитку не отримала, через появу уніфікованих платформ нового покоління. Однак, як уже говорилося, двигуни, які вперше з'явилися на цій моделі, успішно пройшли випробування часом і встановлюються досі як у базовому, так і модифікованому варіанті.
Ford Mondeo Mk III (2000-2007) комплектувався п'ятьма бензиновими агрегатами, з незначними варіаціями потужністю, і трьома моделями дизельних, зі значними варіаціями потужності всередині модельного ряду. Вибір пропонованих коробок передач наступний: по одній 5-ти та 6-ти ступінчастих механічних КПП, 4-х ступінчастий автомат та 5-ти ступінчастий автомат.
Незважаючи на велику кількість технічних новинок, автомобіль відрізнявся високою надійністю та невибагливістю.