Шановні відвідувачі!
Бажаємо Вам безпеки, та якнайшвидшого настання миру
Адміністрація сайта Ford-market.com.ua
Ford Transit/Tourneo Connect (2002-2013) - вантажний та вантажно-пасажирський автомобіль, що надійшов у продаж з кінця 2002р. Основною метою розробки цієї моделі була заміна застарілих на той момент Ford Fiesta Courier і Ford Escort Courier, які не відрізнялися ні високою вантажопідйомністю, ні зручністю навантаження/розвантаження (у цих автомобілів не було бічного доступу до вантажного відсіку). Ford Transit/Tourneo Connect (2002-2013) був створений шляхом поєднання двох платформ. Передня вісь базувалася на платформі С170 (на цій платформі побудовані Focus, C-Max), проте із запозиченням деяких елементів від Ford Transit (2000-2007), зокрема задні сайлентблоки передніх важелів, кульові опори однакові. Задня вісь побудована на видозміненій платформі передньопривідного Ford Transit (2000-2007). Використання ресорної конструкції задньої осі значно підвищило ефективну вантажопідйомність автомобіля, а поява бічних дверей зрушення зробило його ідеальним для малого бізнесу. У період виробництва Ford Transit/Tourneo Connect (2002-2013) пережив рестайлінг (значні зміни зазнав салон та зовнішність автомобіля), після якого почав імпортуватися до США. Виробництво моделі припинено у 2013 році, з появою другого покоління - Ford Transit/Tourneo Connect Mk II (2013- ).
Як уже писалося, для будівництва автомобіля використовувалися дві платформи, причому практично весь набір елементів підвіски - індивідуальний для Ford Transit/Tourneo Connect (2002-2013), не перетинаючи інших моделей. Більш того, залежно від довжини, висоти і вантажопідйомності автомобіля є відмінності в елементах підвіски всередині модельного ряду.
Ford Transit/Tourneo Connect (2002-2013) комплектувався одним бензиновим двигуном і трьома варіантами дизельних (обсяг той самий, але різні системи впорскування), з незначними варіаціями за потужністю.
Автомобіль відрізнявся високою надійністю та невибагливістю.