• Icon Phone (073)063-03-53, (050)524-30-13, (096)244‑91‑65

2,0L MHEV - "м'який" гібрид - дизельний двигун (2,0L EcoBlue MHEV (150PS) 150к.с.

2,0L MHEV - "м'який" гібрид - дизельний двигун (2,0L EcoBlue MHEV (150PS) 150к.с.

MHEV – Mild Hybrid Electric Vehicle – так званий "м'який" гібрид. Якщо говорити простіше - гібрид "на мінімалках"... Основна ідея полягає в тому, щоб не вносячи значних змін у конструкцію - надати автомобілю з класичним двигуном та механічною коробкою передач деякі позитивні сторони автомобіля, побудованого за технологіями гібридного. Такими позитивними сторонами є розгін з частковим залученням електричної тяги, генерація електроенергії при гальмуванні, або рух накатом та її зберігання для подальшого використання при розгоні автомобіля. Підсумком проведених розробок є досить просте та елегантне рішення: встановлення додаткової стаціонарної батареї 48V (крім стандартного акумулятора), а також заміна стандартного генератора на мотор-генератор.

Залежно від режиму використання - генерація електроенергії для зарядки стаціонарної батареї, або допоміжний електродвигун при розгоні автомобіля - мотор-генератор наводиться, або полікліновий ремінь агрегатів. Крутний момент, що передається за допомогою ременя приводу агрегатів на шків колінчастого валу, підсумовується з власним моментом двигуна, що крутить, тим самим знижуючи потребу в спалюванні частини палива. Таким чином досягається економія палива в межах 1 літра на 100 км.

Сімейство новітніх дизельних двигунів EcoBlue (кодове інженерне маркування архітектури: Panter), що дебютувало в 2016 році, є дітищем двох команд інженерів, які проводили розробку у Великобританії та Німеччині. Підсумком їх роботи стало ціле сімейство двигунів, об'ємом 1,5L і 2,0L з великим діапазоном потужності (у версії 2,0L - значно перевищує 200 к.с.), зниженою витратою палива, шкідливими викидами - Євро 6, з перспективою подальшого поліпшення - а також рівня шумів. Ряд принципово нових рішень дозволив застосувати дані двигуни не тільки в легкових автомобілях, а й у легкій комерційній техніці - Ford Transit, Ford Transit Tourneo Connect.

Для Ford Kuga Mk III (2020-) цей двигун оснащується виключно 8-ступінчастим класичним автоматом (гідротрансформатор) і повним приводом (AWD).

У технічному плані це рядна четвірка, з двома розподільними валами, і шістнадцятьма клапанами. З особливостей конструкції головки блоку циліндрів слід відзначити приміщення розподільних валів в єдиний вузол, що встановлюється зверху на ГБЦ і по суті є одночасно і кришкою клапанів. Контакт із клапанами здійснюється за допомогою важелів клапанів, розміщених під вузлом розподільних валів у нішах головки блоку. Важелі оснащені гідрокомпенсаторами та роликами в точці контакту з розподільними валами. Слід зазначити, що головка блоку циліндрів несе функцію впускного колектора - корпус дросельної заслінки встановлюється безпосередньо на бічну поверхню ГБЦ. Паливні форсунки встановлюються вертикально в шахти ГБЦ в отворі, утвореному між розподільними валами - тим самим досягається найкращий кут розпилення та рівномірне наповнення камери згоряння паливно-повітряною сумішшю.

Блок циліндрів також не обійшовся без особливостей: вісь обертання колінчастого валу зміщена щодо точки перетину з осями циліндрів на 10мм. Тим самим досягається зниження тиску поршня на стінку циліндра, відповідно, знижується тертя та підвищується ресурс двигуна.

Також, необхідно звернути увагу на механізм газорозподілу, реалізований за допомогою шестерної передачі та ременя ГРМ. Обертання від колінчастого валу передається за допомогою шестірні на блок проміжних шестерень, одна з яких обертає шестерню паливного насоса високого тиску (ТНВД), а друга, по суті, є шківом ременя ГРМ. Ремінь натягується одним натяжним механізмом з роликом і передає обертання виключно розподільним валом. Слід зазначити, що весь механізм працює у безпосередньому контакті з масляною ванною піддона картера, тим самим досягається довговічність конструкції та зниження шумів. Конструкція з ременем ГРМ, що контактує з масляною ванною, зарекомендувала себе як украй надійна в двигунах сімейства 1,0L EcoBoost і розрахована на беззмінну роботу аж до 200000 км.

Двигун 2.0L EcoBlue MHEV має ряд особливостей, що впливають на підхід до його обслуговування:

1. Інтервал заміни олії 20000км (чи 1 рік). Ford гарантує надійну роботу при таких інтервалах обслуговування двигуна лише за умови використання оригінальних фільтрів та масла.

Зверніть увагу, що для нормальної роботи системи зниження токсичності вихлопу (сажевого фільтра), а також щоб уникнути руйнування ременя механізму газорозподілу, для мастила цього двигуна Ford наполягає на застосуванні спеціальної олії: Ford-Castrol Magnatec 0W30 (спеціфікація WSS-M2C950-A). Це масло можна купити у нашому інтернет-магазині.

2. На двигун встановлений посилений полікліновий ремінь приводу агрегатів, здатний витримувати момент, що крутить, забезпечується мотор-генератором. У схемі також є натяжний пристрій з роликом і проміжний ролик. Крім цього, над основним ременем приводу агрегатів розташовується ще один еластичний ремінь - привід насоса рідини, що охолоджує (помпи). Ми рекомендуємо уважно стежити за станом ременів та натяжних механізмів - від цього залежить справна робота системи MHEV.

3. Паливна система автомобіля досить надійна, за умови своєчасного видалення конденсату з паливної системи (накопичується в паливному фільтрі), а за відповідного пробігу - і заміни паливного фільтра.

СПЕЦПРОПОЗИЦІЯ ПО АГРЕГАТАМ І ВУЗЛАМ