• Icon Phone (073)063-03-53, (050)524-30-13, (096)244‑91‑65

2.0L EcoBoost - пристрій, реальний ресурс та надійність

2.0L EcoBoost - пристрій, реальний ресурс та надійність

Так уже вийшло, що цей ролик вийшов ювілейним - не за кількістю роликів, а за кількістю передплатників. На сьогодні до нас приєдналося вже 1000 осіб. Ми дякуємо всім вам за виявлену віру та інтерес до нашого каналу. У нас попереду найширший фронт роботи з освітлення технологій та конструктиву, закладених в автомобілі компанії Ford – а значить – будуть нові цікаві теми, нові двигуни, нові ролики з влаштування тих чи інших систем. Сподіваємося, рубіж у 1000 передплатників буде не першим із тих, які ми подолаємо.

Купуючи автомобіль, кожен з нас хоче знати, на який пробіг розрахована силова установка. Всі ми чули про двигуни - мільйонники і півмільйонники, але тепер це сприймається як відлуння старих чуток про технології давно минулих років. Зараз же, звідусіль доноситься те саме: "Сучасні двигуни - одноразові... Проїхав 200 тисяч і терміново продавай, поки не посипалося і не застукало!.." Чи так це? Чи спроможний сучасний двигун на реальний пробіг? Тим більше, якщо цей двигун – турбомотор, виконаний із сплавів легких металів? Ми спробуємо прояснити це питання.

Наше відео проходитиме в незвичайному режимі - ми намагатимемося прокоментувати ролик, викладений на іншому каналі. Якщо коротенько - ролик, що коментується, демонструє процес розбирання двигуна 2,0L EcoBoost Gen.2 - вік якого становить 7-8 років... Цього цілком достатньо для анонсу, решта - дивіться в нашому відео.

Бажаємо приємного перегляду.