• Icon Phone (073)063-03-53, (050)524-30-13, (096)244‑91‑65

2,0L EcoBoost - Проблеми, ремонтопридатність, тонкощі збирання. Частина 1

2,0L EcoBoost - Проблеми, ремонтопридатність, тонкощі збирання. Частина 1

Настав час поговорити про речі, які цікавлять кожного потенційного покупця, а також реального власника автомобіля, оснащеного двигуном 2.0L EcoBoost - про проблеми цього двигуна. Так, як і практично в будь-якому сучасному турбомоторі малого обсягу, ці проблеми присутні. Причому з огляду на те, що на сьогоднішній день існує вже чотири покоління двигунів 2.0L EcoBoost – і кожне з цих поколінь має власний набір реальних чи надуманих проблем. У цьому ролику ми розповімо про них, а також відокремити одні від інших.

Також ми хочемо висвітлити питання з ремонтопридатністю даного двигуна, а точніше розглянути це питання щодо доступності запчастин. Чи дійсно Ford у випадку з двигуном 2.0L EcoBoost передбачає лише великовузлову заміну – блок циліндрів замість деталей циліндропоршневої групи, головка блоку циліндрів місце розподільного валу?

Ну і до третьої частини нашого ми приготували сюрприз-спеціфікації зі збирання двигуна з таблицями підбору підшипників ковзання колінчастого валу для трьох поколінь двигунів 2.0L EcoBoost .

Сподіваємося, ця інформація буде для Вас корисною і допоможе продовжити нормальну, надійну роботу Вашого автомобіля на максимальний можливий термін.

Бажаємо приємного перегляду.