Шановні відвідувачі!
Бажаємо Вам безпеки, та якнайшвидшого настання миру
Адміністрація сайта Ford-market.com.ua
У нашому попередньому ролику ми описували низку питань, пов'язаних із експлуатацією двигунів 1.0L EcoBoost першого покоління. Найбільш значущим є проблема руйнування робочої поверхні ременя механізму газорозподілу (ГРМ) з наступним забрудненням сітки маслоприймача. Ми побіжно згадали про те, що компанія Ford проблему визнала і запропонувала як рішення встановлювати нові ремені ГРМ. У ході сьогоднішнього ролика ми розповімо на наш погляд про запчастини, необхідні при заміні нового ременя ГРМ; розглянемо ближче старі та нові ремені, порівняємо їх і розповімо як відрізнити стандартні та ремені, що пройшли ревізію. Також, під час операції із заміни ременя механізму газорозподілу Ви можете вирішити ще два проблемні питання, пов'язані з двигуном 1.0L EcoBoost Gen.1, про це ми також розповімо у нашому сьогоднішньому ролику. Сподіваємось, ця інформація буде для Вас корисною. Бажаємо приємного перегляду.