Шановні відвідувачі!
Бажаємо Вам безпеки, та якнайшвидшого настання миру
Адміністрація сайта Ford-market.com.ua
Даний двигун є другим поколінням із серії трициліндрових двигунів Dragon. Дані двигуни, у свою чергу, входять у велику лінійку бензинових двигунів EcoBoost. Слід зазначити, що назва EcoBoost є загальною в компанії Ford для позначення бензинових двигунів з певним базовим набором застосуваних технологій: турбокомпресор, безпосереднє упорскування, керовані фази газорозподілу.
Друге покоління двигунів 1.5L Dragon є фактично "урізаною" версією двигуна 2.0L EcoBoost Gen.5, на базі якого також виробляється двигун 2.3L EcoBoost Gen.3. В умовах низки економічних криз дане технічне рішення є досить розумним, при цьому досвід створення двигунів з єдиною базою у компанії Ford вже є (двигуни сімейства Modular - V8 і V10). Отже, враховуючи настільки близьку спорідненість до рядних четвірок, частина компонентної бази запозичується у них. Крім цього, один і той же завод з виробництва двигунів за вкрай незначний період може бути переналаштований на виробництво будь-якого з трьох варіантів двигунів - тим самим досягається зниження загальної вартості виробництва.
Повернемося безпосередньо до двигуна.
Рядний, трициліндровий. Упорскування палива представлено двома системами, що доповнюють одна одну: безпосереднє і розподілене впорскування - тим самим досягається найбільша ефективність згоряння палива при різних режимах використання двигуна. Привід ГРМ – ланцюговий. Привід маслонасоса – ремінний. Вже традиційно ремінь працює в контакті з масляною ванною. Звідси, обов'язковою вимогою при обслуговуванні двигуна є використання моторного масла, рекомендованого компанією Ford, а саме: Ford-Castrol Magntec Petrol 0W20 або Motorcraft 0W20 (останнє для експлуатації в умовах ринку Північної Америки).
Значні зміни торкнулися головки блоку циліндрів – розподільні вали, на відміну від першого покоління. Розподвали знову інтегровані в ГБЦ (у першому поколінні распредвали розташовувалися в " касеті " , встановленої на ГБЦ). Також новий двигун оснащений сучасною системою рециркуляції вихлопних газів (EGR). Багато в чому, відведення і перенаправлення газів, що рециркулюються здійснюється через ходи в ГБЦ - тим самим забезпечується додаткове охолодження газів і знижуються загальні матеріальні витрати на систему.
У результаті, ми маємо: трициліндровий двигун, оснащений турбокомпресором, механізмом зміни фаз газорозподілу, системами безпосереднього та розподіленого упорскування, а також ланцюговим механізмом газорозподілу. важелі штовхачів клапанів оснащені гідрокомпенсаторами, тим самим знімаючи необхідність регулювання. Також просунута система EGR забезпечує зниження витрати палива та токсичності вихлопу.
Цей двигун має низку особливостей, що впливають на підхід до його обслуговування.
1. Інтервал заміни олії - до 15000км (чи 1 рік). Ford гарантує надійну роботу при таких інтервалах обслуговування двигуна лише за умови використання оригінальних фільтрів та масла. Зверніть увагу, що для змащення цього двигуна Ford наполягає на застосуванні спеціальної олії: Ford-Castrol Magnatec 0W20, що має спеціальний комплект присадок для двигунів сімейства EcoBoost. Дане масло можна купити в нашому інтернет-магазині.
2. Свічки запалювання, згідно з нормативною документацією, змінюються 1 раз на 60000км, проте виходячи з якості вітчизняного палива, доцільніше знизити їх пробіг до 30-40 тисяч кілометрів.
3. Для приводу агрегатів використовуються один еластичний полікліновий ремінь, що не вимагає присутності конструкції системи приводу натяжного пристрою.
4. Ланцюг ГРМ, як і ремінь маслонасоса розраховані на 200000км.