• Icon Phone (073)063-03-53, (050)524-30-13, (096)244‑91‑65

Електромагнітна муфта підключення заднього редуктора (моста) - Ford для Ford [1946464]

27750.00 ГРН
Нет в наличии: 21-25 дней

Finis : 1946464

Виробник: Ford

Аналоги, вироблені Ford of America: CV6Z-4A232-A

Електромагнітна муфта для підключення заднього редуктора (моста). Використовується в наступних моделях Ford :

  • Ford EcoSport Mk II (2012- ) - автомобілі, оснащені повним приводом (AWD)
  • Ford Kuga Mk II (2012- ) - автомобілі, оснащені повним приводом (AWD)
  • Ford Escape Mk II (2012- ) - автомобілі, оснащені повним приводом (AWD)
  • Ford Mondeo Mk V (2015- ) - автомобілі, оснащені повним приводом (AWD)
  • Ford Fusion Mk II (2013- ) - автомобілі, оснащені повним приводом (AWD)
  • Lincoln MKZ Mk II (2013- ) - автомобілі, оснащені повним приводом (AWD)
  • Lincoln MKS (2015-2019) - автомобілі, оснащені повним приводом (AWD)
  • Ford Edge Mk II (2015- ) - автомобілі, оснащені повним приводом (AWD)
  • Lincoln MKX Mk II (2015- ) - автомобілі, оснащені повним приводом (AWD)
  • Ford Galaxy Mk IV (2015- ) - автомобілі, оснащені повним приводом (AWD)
  • Ford S-Max Mk II (2015- ) - автомобілі, оснащені повним приводом (AWD)

У комплект входить: електромагнітна муфта, комплект кріпильних болтів, стопорне кільце, упорна шайба, інформаційний лист.

На даний момент все ще поширена помилка, що компанія Ford використовує гідравлічні муфти підключення заднього моста типу типу Haldex. Насправді їх застосування припинилося наприкінці 2012 року разом зі зняттям з виробництва Ford Kuga (2008-2012). Весь модельний ряд, випущений у продаж з цього моменту, оснащується електромагнітними муфтами підключення заднього редуктора, що відрізняються простотою конструкції, підвищеною надійністю і відсутністю експлуатаційних витрат.

Слід знати, що електромагнітна муфта працює за принципом "замикання" вала хвостовика редуктора з карданним валом (сильно спрощений опис), при цьому в цій схемі важливу роль відіграє сила тертя між поверхнями, що сполучаються. Саме тому в корпусі муфти не повинно бути олії! Якщо олія з'являється - це пряма вказівка на текти сальника хвостовика редуктора, який слід негайно замінити та заповнити втрату олії в редукторі.

Несправності муфти можуть виявлятися у вигляді постійно підключеного заднього редуктора (без харчування муфта повинна бути розімкнена), при цьому непрямою ознакою є текти сальника хвостовика редуктора по суті, що згоряє від високих температур, що виникають на високих швидкостях з постійно підключеним редуктором. Також можлива зворотна ситуація, коли при подачі живлення муфта не замикається.