Шановні відвідувачі!
Бажаємо Вам безпеки, та якнайшвидшого настання миру
Адміністрація сайта Ford-market.com.ua
Finis : 1946464
Виробник: Ford
Аналоги, вироблені Ford of America: CV6Z-4A232-A
Електромагнітна муфта для підключення заднього редуктора (моста). Використовується в наступних моделях Ford :
У комплект входить: електромагнітна муфта, комплект кріпильних болтів, стопорне кільце, упорна шайба, інформаційний лист.
На даний момент все ще поширена помилка, що компанія Ford використовує гідравлічні муфти підключення заднього моста типу типу Haldex. Насправді їх застосування припинилося наприкінці 2012 року разом зі зняттям з виробництва Ford Kuga (2008-2012). Весь модельний ряд, випущений у продаж з цього моменту, оснащується електромагнітними муфтами підключення заднього редуктора, що відрізняються простотою конструкції, підвищеною надійністю і відсутністю експлуатаційних витрат.
Слід знати, що електромагнітна муфта працює за принципом "замикання" вала хвостовика редуктора з карданним валом (сильно спрощений опис), при цьому в цій схемі важливу роль відіграє сила тертя між поверхнями, що сполучаються. Саме тому в корпусі муфти не повинно бути олії! Якщо олія з'являється - це пряма вказівка на текти сальника хвостовика редуктора, який слід негайно замінити та заповнити втрату олії в редукторі.
Несправності муфти можуть виявлятися у вигляді постійно підключеного заднього редуктора (без харчування муфта повинна бути розімкнена), при цьому непрямою ознакою є текти сальника хвостовика редуктора по суті, що згоряє від високих температур, що виникають на високих швидкостях з постійно підключеним редуктором. Також можлива зворотна ситуація, коли при подачі живлення муфта не замикається.