• Icon Phone (073)063-03-53, (050)524-30-13, (096)244‑91‑65

2,0L дизельний двигун (2,0L Duratorq CR DSL 210PS) 210к.с. (бі-турбо)

2,0L дизельний двигун (2,0L Duratorq CR DSL 210PS) 210к.с. (бі-турбо)

Двигун 2,0L Duratorq CR DSL 230PS - це нова модифікація великого сімейства моторів, розроблених і вироблених спільно компаніями Ford і PSA Peugeot Citroën. Результатом такого співробітництва стала лінійка чудових за своєю надійністю та характеристиками дизельних двигунів. Порівняно з попередниками, основні доопрацювання торкнулися паливної системи двигуна та турбіни, що дозволило досягти суттєвої економії палива та підвищення потужності. Компонування двигуна стандартне - рядна четвірка, з двома розподільними валами та шістнадцятьма клапанами, а також верхнім розташуванням впускного колектора, поєднаного з клапанною кришкою. Додаткові 24л.с. та 50Н.м. в порівнянні з двигунами серії DW10F забезпечила встановлення двох турбін замість однієї.

Двигун 2,0L Duratorq CR DSL 230PS має низку особливостей, що впливають на підхід до його обслуговування.

1. Міжсервісний пробіг 20000км (або 1 рік, залежно від того, що настане раніше). Зрозуміло, такий міжсервісний пробіг досягається лише за умови використання оригінальних фільтрів та олії. Зверніть увагу, що Ford наполягає на застосуванні цього двигуна спеціальної олії: Ford-Castrol Magnatec 5W30. Це масло можна придбати у нашому магазині.

2. Ремінний привід газорозподілу та помпи складається із зубчастого ременя та двох роликів - натяжного та обвідного. При цьому, ременем приводиться в рух тільки один розподільний вал, для приводу другого - використовується ланцюг, що знаходиться під клапанною кришкою.

3. Привід агрегатів здійснюється полікліновим ременем, роликом, що натягається, змонтованому на натяжному механізмі.

4. Паливна система автомобіля досить надійна, за умови своєчасного видалення конденсату з паливної системи (накопичується у паливному фільтрі), а при відповідному пробігу - і заміні паливного фільтра.

СПЕЦПРОПОЗИЦІЯ ПО АГРЕГАТАМ І ВУЗЛАМ