Шановні відвідувачі!
Бажаємо Вам безпеки, та якнайшвидшого настання миру
Адміністрація сайта Ford-market.com.ua
Двигун 1,8L Zetec-E EFI 115PS - досить стара розробка, встановлювався на різні моделі Ford, починаючи з першої половини 90-х по 2005р. включно. Компонування стандартне: рядна четвірка, з двома розподільними валами та шістнадцятьма клапанами. Оскільки в експлуатацію було введено ряд двигунів нового покоління – у 1005р. було знято з виробництва. Для Ford Tourneo Connect (2002-2013) двигун пропонувався у двох варіантах – бензиновий та з підготовкою до встановлення газового обладнання.
Двигун 1,8L Zetec-E EFI 115PS має низку особливостей, що впливають на підхід до його обслуговування.
1. Міжсервісний пробіг 20000км (або 1 рік, залежно від того, що настане раніше). Зрозуміло, такий міжсервісний пробіг досягається лише за умови використання оригінальних фільтрів та олії.
2. Привід газорозподілу - ремінний, з двома роликами: натяжним та обвідним.
3. Привід агрегатів здійснюється полікліновим ременем, що натягується роликом-натягувачем та обвідним роликом.
4. Свічки запалення за регламентною документацією розраховані на 60000 км пробігу, проте враховуючи якість вітчизняного палива, бажано знизити їх пробіг до 30-40тис. км.