• Icon Phone (073)063-03-53, (050)524-30-13, (096)244‑91‑65

1,8L дизельний двигун (1,8L Duratorq TC 75PS) 75л.с. (розподілений упорскування від насоса)

1,8L дизельний двигун (1,8L Duratorq TC 75PS) 75л.с. (розподілений упорскування від насоса)

1,8L Duratorq TC 75PS – модель двигуна з розподіленим упорскуванням, керованим ТНВД (паливний насос високого тиску) – від насоса відходять паливні магістралі індивідуально для кожної форсунки.

Мабуть, єдиний двигун у лінійці Ford з таким поважним віком. Попередників 1,8 L Duratorq TC 75PS почали випускати ще в далеких 80-х роках. У ті часи його потужність досягала шістдесяти кінських сил. Зараз, завдяки сучасним системам управління, подачі та впорскування палива, а також нагнітання повітря, його потужність зросла майже вдвічі, а момент, що крутить, - ще вище. Двигун має високу надійність, вкрай невибагливий і має дуже низьку витрату палива. Компанівка вкрай проста - рядна четвірка, один розподільний вал, вісім клапанів. На жаль, Ford Transit/Tourneo Connect (2002-2013) встановлювали одну з останніх модифікацій цього двигуна. У 2011 році їх перестали встановлювати на легкові автомобілі, а в 2013 - і на легкий комерційний транспорт.

Особливості обслуговування двигуна 1,8 L Duratorq TC 75PS.

1. Все той же "фірмовий" міжсервісний пробіг 20000км (або 1 рік, залежно від того, що настане раніше). Зрозуміло, такий міжсервісний пробіг досягається лише за умови використання оригінальних фільтрів та олії.

2. Гібридний привід газорозподілу, що йде у два етапи. Спочатку обертання передається від колінвала до паливного насоса, за допомогою ланцюгової, або ремінної касети (тип касети залежить від дати виробництва автомобіля). Потім, від шківа насоса обертання передається на розподільний вал, за допомогою ременя ГРМ, оснащеного одним роликом-натягувачем.

3. Привід навісних агрегатів здійснюється одним полікліновим ременем, що натягується спеціальним натяжним пристроєм з двома роликами.

4. Для запуску в холодну пору, двигун оснащений свічками розжарювання, про які також не варто забувати і змінювати їх хоча б раз на 80000км.

СПЕЦПРОПОЗИЦІЯ ПО АГРЕГАТАМ І ВУЗЛАМ