• Icon Phone (073)063-03-53, (050)524-30-13, (096)244‑91‑65

2,5L бензиновий двигун (2,5L DOHC PFI IVCT 150/170PS) 150/170к.с.

2,5L бензиновий двигун (2,5L DOHC PFI IVCT 150/170PS) 150/170к.с.

Двигун 2,5 L DOHC PFI IVCT 150/170PS. Рядна четвірка з двома розподільними валами і шістнадцятьма клапанами (і лише однією муфтою керування фазами газорозподілу!), об'ємом 2,5 літра... І це в епоху, коли 1,5L Ecoboost досягає тієї ж потужності і при цьому значно економічніше. Однак, психологічно, багато американців не готові сприймати двигун з об'ємом нижче 2,5 літрів, до того ж ці двигуни досить дешеві у виробництві. У наших умовах можна задовольнятися тим, що це єдиний двигун у лінійці для Ford Fusion Mk II (2013-), на який можна встановити порівняно дешеву газову установку 4-го покоління.

Двигун 2,5L DOHC PFI IVCT 150/170PS має низку особливостей, що впливають на підхід до його обслуговування.

1. Інтервал заміни олії 20000км (чи 1 рік). Ford гарантує надійну роботу при таких інтервалах обслуговування двигуна лише за умови використання оригінальних фільтрів та масла. Зверніть увагу, що для змащення цього двигуна Ford наполягає на застосуванні спеціальної олії: Ford-Castrol Magnatec 5W30. Це масло можна купити у нашому інтернет-магазині.

2. Свічки запалювання, згідно з нормативною документацією, змінюються 1 раз на 60000км, проте виходячи з якості вітчизняного палива, доцільніше знизити їх пробіг до 30-40 тисяч кілометрів.

3. Привід газорозподілу – ланцюговий, характерний для всієї лінійки Duratec-HE. З досвіду експлуатації – вкрай надійний.

4. Для приводу агрегатів використовуються один полікліновий ремінь, що натягується одним натяжним пристроєм з роликом і одним обвідним роликом, а також один еластичний ремінь, що одягається на шківи за допомогою спеціального інструменту, що постачається в комплекті з оригінальним ременем.

5. Від попередників, найімовірніше, цьому двигуну передалася крайня чутливість до зниженого рівня олії. Варто лише допустити зниження рівня масла (за рахунок природного чаду) нижче від нижньої позначки щупа, як двигун починає витрачати масло понад норму.

СПЕЦПРОПОЗИЦІЯ ПО АГРЕГАТАМ І ВУЗЛАМ