• Icon Phone (073)063-03-53, (050)524-30-13, (096)244‑91‑65

Котушка запалювання - 2,0 L Duratec DI; 2,0 L EcoBoost; 2,3L EcoBoost, Ford для Ford [2036331]

1335.23 ГРН
Є в наявності

Finis : 2036331 (попередній номер: 5168444; 5153009)

Виробник: Ford

Аналоги, що виробляються Ford of America: CM5Z-12029-A; CM5Z-12029-K; DG546; DG562

Котушка запалювання. Встановлюється на більшість моделей Ford, оснащених двигунами 2,0L EcoBoost; 2,3L EcoBoost

  • Ford Focus Mk III (2011-2019) – автомобілі, оснащені двигунами 2,0L Duratec DI TiVCT; 2,0 L EcoBoost; 2,3L EcoBoost
  • Ford Escape Mk II (2012-2020) – автомобілі, оснащені двигунами 2,0L EcoBoost
  • Ford Kuga Mk II (2012-2020) – автомобілі, оснащені двигунами 2,0L EcoBoost
  • Ford Fusion Mk II (2013-) - автомобілі, оснащені двигунами 2,0L EcoBoost
  • Ford Mondeo Mk IV (2007-2014) – автомобілі, оснащені двигунами 2,0L EcoBoost
  • Ford Galaxy Mk III (2006-2014) – автомобілі, оснащені двигунами 2,0L EcoBoost
  • Ford S-Max (2006-2014 ) - автомобілі, оснащені двигунами 2,0L EcoBoost
  • Ford Mondeo Mk V (2014-) - автомобілі, оснащені двигунами 2,0L EcoBoost
  • Ford Galaxy Mk IV (2015-) - автомобілі, оснащені двигунами 2,0L EcoBoost
  • Ford S-Max Mk II (2015- ) - автомобілі, оснащені двигунами 2,0L EcoBoost
  • Ford Mustang (2015- ) - автомобілі, оснащені двигунами 2,3L EcoBoost
  • Ford Edge Mk II (2015- ) - автомобілі, оснащені двигунами 2,0L EcoBoost
  • Lincoln MKZ Mk II (2015- ) - автомобілі, оснащені двигунами 2,0L EcoBoost
  • Lincoln Nautilus/MKX Mk II (2015- ) - автомобілі, оснащені двигунами 2,0L EcoBoost
  • Lincoln MKС (2015-2019 ) - автомобілі, оснащені двигунами 2,0L EcoBoost; 2,3L EcoBoost

Двигуни сімейства EcoBoost використовують індивідуальні котушки запалювання для кожного циліндра, що дозволило позбавитися такого досить вразливого елемента системи запалювання, як високовольтні дроти. При цьому, ресурс котушки запалення не безмежний і насамперед залежить від своєчасної заміни свічок запалювання - при надмірно тривалій експлуатації свічки запалення відбувається вигоряння центрального електрода, опір свічки запалення зростає, що призводить до виходу з ладу котушки запалення.

Слід зазначити, що несправність котушки запалення може призвести до ремонту двигуна, відомі кілька випадків, коли тривала експлуатація з несправною котушкою запалювання вела до температурної деформації площин прилягаючих блоку циліндрів і головки блоку циліндрів. Ми рекомендуємо користуватися виключно оригінальними деталями та вузлами системи запалювання - при відносно невисокій вартості, вони мають найвищу надійність із усіх існуючих аналогів.