• Icon Phone (073)063-03-53, (050)524-30-13, (096)244‑91‑65

Котушка запалювання - 2,0 L Gas/Elect; 2,5L DOHC PFI IVCT, Ford для Ford [5008177]

1335.23 ГРН
Є в наявності

Finis : 5008177

Виробник: Ford

Аналоги, вироблені Ford of America: 9E5Z-12029-A; DG522

Котушка запалювання. Встановлюється на більшість моделей Ford, оснащених двигунами 2,0L Gas/Elect; 2,5L DOHC PFI IVCT

  • Ford C-Max Hybrid/Energi (2012-2018)
  • Ford Escape Mk II (2012-2020) - автомобілі, оснащені двигунами 2,5L DOHC PFI IVCT
  • Ford Kuga Mk II (2012-2020) - автомобілі, оснащені двигунами 2,5L DOHC PFI IVCT
  • Ford Fusion Mk II (2013-) - автомобілі, оснащені двигунами 2,0L Gas/Elect; 2,5L DOHC PFI IVCT
  • Ford Mondeo Mk V (2015-) - автомобілі, оснащені двигунами 2,0 L Gas/Elect; 2,5L DOHC PFI IVCT
  • Lincoln MKZ Mk II (2015- ) - автомобілі, оснащені двигунами 2,0L Gas/Elect
  • Transit Tourneo/Connect Mk II (2013- ) - автомобілі, оснащені двигунами 2,5L DOHC PFI IVCT

Більшість сучасних бензинових двигунів Ford використовують індивідуальні котушки запалювання для кожного циліндра, що дозволило позбавитися такого досить вразливого елемента системи запалювання, як високовольтні дроти. При цьому, ресурс котушки запалення не безмежний і насамперед залежить від своєчасної заміни свічок запалювання - при надмірно тривалій експлуатації свічки запалення відбувається вигоряння центрального електрода, опір свічки запалення зростає, що призводить до виходу з ладу котушки запалення.

Слід зазначити, що несправність котушки запалення може призвести до ремонту двигуна, відомі кілька випадків, коли тривала експлуатація з несправною котушкою запалювання вела до температурної деформації площин прилягаючих блоку циліндрів і головки блоку циліндрів. Ми рекомендуємо користуватися виключно оригінальними деталями та вузлами системи запалювання - при відносно невисокій вартості, вони мають найвищу надійність із усіх існуючих аналогів.