• Icon Phone (073)063-03-53, (050)524-30-13, (096)244‑91‑65

Котушка запалювання (двиг. Duratec 16V - c 28.02.11) - ознайомтеся з описом! для Ford [1823596]

3598.06 ГРН
Нет в наличии: 21-25 дней

Finis : 1823596 (аналог: 1459278 )

Виробник: Ford

Котушка запалювання (двигуни Duratec 16V – c 28.02.11). Встановлюється на переважну більшість моделей Ford, оснащених двигунами Duratec 16V та Ti-VCT .

  • Ford Fusion (2002-2012) – автомобілі, оснащені двигунами 1,25L Duratec 16V; 1,4 L Duratec 16V; 1,6L Duratec 16V, що випускалися починаючи з 28.02.2011
  • Ford Fiesta Mk VI (2008-2017) – автомобілі, оснащені двигунами 1,25L Duratec 16V; 1,4 L Duratec 16V; 1,6L Duratec Ti-VCT , що випускалися починаючи з 28.02.2011
  • Ford B-Max (2012-2017) – автомобілі, оснащені двигунами 1,4L Duratec 16V; 1,6L Duratec Ti-VCT
  • Ford EcoSport (2013-) - автомобілі, оснащені двигунами 1,5L Duratec Ti-VCT
  • Ford Focus Mk II (2004-2011) – автомобілі, оснащені двигунами 1,4L Duratec 16V; 1,6 L Duratec 16V; 1,6L Duratec Ti-VCT, що випускалися починаючи з 28.02.2011
  • Ford Focus Mk III (2011-2019) – автомобілі, оснащені двигунами 1,6L Duratec Ti-VCT
  • Ford C-Max Mk II (2010-2019) - автомобілі, оснащені двигунами 1,6L Duratec Ti-VCT , що випускалися починаючи з 28.02.2011
  • Ford Grand C-Max (2010-2019) - автомобілі, оснащені двигунами 1,6L Duratec Ti-VCT , що випускалися починаючи з 28.02.2011
  • Ford Mondeo Mk IV (2007-2014) - автомобілі, оснащені двигунами 1,6L Duratec Ti-VCT , що випускалися починаючи з 28.02.2011

Починаючи з 28.02.2011, на всіх виробничих лініях відбувся перехід на нову котушку з покращеною ізоляцією. При цьому, крім покращень, пов'язаних з ізоляційними матеріалами, інших змін порівняно з котушкою старого зразка не відбулося. Тому, котушки запалення, що випускалися до 28.02.2011 (Finis: 1459278), та котушки нового покоління - повністю взаємозамінні, що за значної різниці в ціні (на користь котушки старого зразка), дозволить заощадити кошти.

Слід зазначити, що несправність котушки запалювання може призвести до ремонту двигуна, відомі кілька випадків, коли тривалі переїзди з несправною котушкою запалювання вели до температурної деформації площин прилягаючих блоку циліндрів і головки блоку циліндрів. Ми рекомендуємо користуватись виключно оригінальними деталями та вузлами системи запалювання, т.к. при відносно невисокій вартості, вони мають найвищу надійність із усіх існуючих аналогів.