• Icon Phone (073)063-03-53, (050)524-30-13, (096)244‑91‑65

Котушка запалювання (двиг. Duratec 16V – до 28.02.11) – ознайомтеся з описом! для Ford [1459278]

3107.02 ГРН
Є в наявності

Finis : 1459278 (аналог: 1823596)

Виробник: Ford

Котушка запалювання (двигуни Duratec 16V – до 28.02.11). Встановлюється на переважну більшість моделей Ford, оснащених двигунами Duratec 16V та Ti-VCT .

  • Ford Fiesta Mk V (2001-2008) – автомобілі, оснащені двигунами 1,25L Duratec 16V; 1,4 L Duratec 16V; 1,6L Duratec 16V, що випускалися починаючи з 21.02.2005
  • Ford Fusion (2002-2012) – автомобілі, оснащені двигунами 1,25L Duratec 16V; 1,4 L Duratec 16V; 1,6L Duratec 16V, що випускалися починаючи з 21.02.2005 до 28.02.2011
  • Ford Fiesta Mk VI (2008-2017) – автомобілі, оснащені двигунами 1,25L Duratec 16V; 1,4 L Duratec 16V; 1,6L Duratec Ti-VCT , що випускалися аж   до 28.02.2011
  • Ford Focus Mk II (2004-2011) – автомобілі, оснащені двигунами 1,4L Duratec 16V; 1,6 L Duratec 16V; 1,6L Duratec Ti-VCT, що випускалися аж до 28.02.2011
  • Ford Focus C-Max (2003-2011) – автомобілі, оснащені двигунами 1,6L Duratec 16V; 1,6L Duratec Ti-VCT
  • Ford C-Max Mk II (2010-2019) - автомобілі, оснащені двигунами 1,6L Duratec Ti-VCT , що випускалися аж   до 28.02.2011
  • Ford Grand C-Max (2010-2019) - автомобілі, оснащені двигунами 1,6L Duratec Ti-VCT , що випускалися аж   до 28.02.2011
  • Ford Mondeo Mk IV (2007-2014) - автомобілі, оснащені двигунами 1,6L Duratec Ti-VCT , що випускалися аж   до 28.02.2011

Починаючи з випуску Ford Focus C-Max (2003-2011), а слідом за ним і Ford Focus Mk II (2004-2011) на двигунах сімейства Duratec 16V, в експлуатацію була введена котушка запалення нової конструкції. Зовнішньо, порівняно з попередницею, змінилися габаритні розміри (п'ята кріплення котушки, відповідно, була подовжена), до того ж, враховуючи досвід експлуатації, підвищилася надійність вузла. Слідом за цим, починаючи з 21.02.2005, нова котушка потрапила на складальну лінію Ford Fiesta Mk V (2001-2008) та Ford Fusion (2002-2012), де також замінила котушку старої конструкції. Випуск автомобілів, у тому числі нових моделей, з цією котушкою запалювання тривав аж до 28.02.2011, коли одночасно стався перехід на котушку з покращеною ізоляцією (Finis: 1823596) . При цьому крім покращень, пов'язаних з ізоляційними матеріалами, інших змін не відбулося. Тому, котушки, що випускалися до 28.02.2011, та котушки нового покоління – взаємозамінні.

Слід зазначити, що несправність котушки запалювання може призвести до ремонту двигуна, відомі кілька випадків, коли тривалі переїзди з несправною котушкою запалювання вели до температурної деформації площин прилягаючих блоку циліндрів і головки блоку циліндрів. Ми рекомендуємо користуватись виключно оригінальними деталями та вузлами системи запалювання, т.к. при відносно невисокій вартості, вони мають найвищу надійність із усіх існуючих аналогів.