• Icon Phone (073)063-03-53, (050)524-30-13, (096)244‑91‑65

Клапан скидання парів палива (VMV) - Ford для Ford [C1B19G866BA]

4560.00 ГРН
Є в наявності

Інженерний номер : C1B1-9G866-BA (аналог: C1B1-9G866-AA)

Виробник: Ford

Системи скидання парів палива, на яких встановлений цей клапан: GV6Z-9D289-E; GN1Z-9C047-B; GN1Z-9C047-C; GN1Z-9C047-A; GN1Z-9C047-D; MN1Z-9C047-B; D2BZ-9C047-D; D2BZ-9C047-E; D2BZ-9C047-C; F2BZ-9C047-B; C1BZ-9C915-A; F1FZ-9D289-A; LX6Z-9D289-C; LX6Z-9D289-SH; LX6Z-9D289-W; LX6Z-9D289-Y; LX6Z-9D289-Z; LX6Z-9D289-A; LX6Z-9D289-SM; LX6Z-9D289-U; LX6Z-9D289-SJ; 2238934; 2276323

Клапан скидання парів палива (VMV). Використовується в наступних моделях Ford :

  • Ford Fiesta Mk VI (2098-2017) – автомобілі, оснащені двигунами 1,0L EcoBoost; 1,6L EcoBoost
  • Ford B-Max (2012-2017) – автомобілі, оснащені двигунами 1,0L EcoBoost
  • Ford EcoSport Mk II (2013-) - автомобілі, оснащені двигунами 1.0L EcoBoost; 2,0L Duratec DI
  • Ford Focus Mk III (2012-2020) – автомобілі, оснащені двигунами 1,0L EcoBoost
  • Ford C-Max Mk II (2012-2020) – автомобілі, оснащені двигунами 1,0L EcoBoost; 1,5L EcoBoost
  • Ford Grand C-Max (2012-2020) – автомобілі, оснащені двигунами 1,0L EcoBoost; 1,5L EcoBoost
  • Ford Escape Mk II (2012-2020) – автомобілі, оснащені двигунами 1,5L EcoBoost
  • Ford Kuga Mk II (2012-2020) – автомобілі, оснащені двигунами 1,5L EcoBoost
  • Ford Escape Mk III (2020-) - автомобілі, оснащені двигунами 1,5L Dragon Gen.1; 2.0L EcoBoost Gen.4; 2.5L Duratec HEV/PHEV, випущені аж до 12.12.2022
  • Ford Bronco Sport (2021- ) - автомобілі, оснащені двигунами 1,5L Dragon Gen.1; 2.0L EcoBoost Gen.4, випущені до 11.11.2024
  • Lincoln Corsair (2020- ) - автомобілі, оснащені двигунами 2.0L EcoBoost Gen.4; 2.3L EcoBoost Gen.2; 2.5L Duratec HEV/PHEV, випущені аж до 12.12.2022

Кількість, потрібна на автомобіль - 1шт.

Клапан скидання парів палива (VMV – Vapor Management Valve) є останньою ланкою в системі вентиляції паливного бака. Щоб уникнути попадання парів палива в атмосферу, а також для зниження тиску в паливному баку, пари палива накопичуються в баку-адсорбері, що повідомляється через шланг подачі з впускним колектором двигуна. В кінці цього тракту розташовується клапан скидання парів палива, який за сигналом блоку управління силовою установкою здійснює подачу парів у тракт. Найчастіше це відбувається при запуску двигуна – при відкритті клапана в колекторі утворюється повітряно-паливна суміш, що забезпечує запуск двигуна без необхідності подачі палива через форсунки.

Несправність клапана найчастіше відбувається у разі використання неякісного палива. Характерними ознаками несправності є: ускладнений перший запуск двигуна, поява запаху палива під капотом, сигнал Check Engine після повної заправки паливного бака. а також пряма вказівка діагностичного комп'ютера на несправність системи вентиляції бака.

Зверніть особливу увагу! При перестановці шлангів системи скидання парів палива перевіряйте з'єднання (термоусадку) на герметичність! Нещільність з'єднання може призвести до займання в підкапотному просторі!

Уникайте підробок! Оригінальний клапан повинен мати торговий знак FoMoCo на виливку корпусу роз'єму!