• Icon Phone (073)063-03-53, (050)524-30-13, (096)244‑91‑65

2,3L бензиновий двигун (2,3L EcoBoost DI TC 285PS) 285к.

2,3L бензиновий двигун (2,3L EcoBoost DI TC 285PS) 285к.

Логічне продовження модифікації бензинових двигунів об'ємом 2,0л. з лінійки EcoBoost, з керованими фазами газорозподілу, безпосереднім упорскуванням та турбіною. Дана модифікація розроблена спеціально для встановлення на Lincoln MKC (2015-2019), є найбільш дефорсованою, ім'я має 285 к.с. Представляє собою 2-х розподільний, 16-ти клапанний агрегат. Паливний насос високого тиску подає паливо на форсунки, що впорскують його безпосередньо в циліндр, за рахунок цього досягається раціональніший розподіл палива по циліндру. Доповнена турбіною та муфтами керування фазами газорозподілу, така система дозволяє збільшити потужність та крутний момент при одночасної економії палива. Привід газорозподілу - ланцюговий, що зарекомендував себе як надто надійний і довговічний.

Двигун 2,3L EcoBoost DI TC 285PS має низку особливостей, що впливають на підхід до його обслуговування.

1. Інтервал заміни олії 10000км (чи 1 рік). Ford гарантує надійну роботу при таких інтервалах обслуговування двигуна лише за умови використання оригінальних фільтрів та масла. Зверніть увагу, що для змащення цього двигуна Ford наполягає на застосуванні спеціальної олії: Ford-Castrol Magnatec 5W30, що має спеціальний комплект присадок для двигунів сімейства EcoBoost. Це масло можна купити у нашому інтернет-магазині.

2. Свічки запалювання, згідно з нормативною документацією, змінюються 1 раз на 60000км, проте виходячи з якості вітчизняного палива, доцільніше знизити їх пробіг до 30-40 тисяч кілометрів.

3. Для приводу агрегатів використовується два ремені. Перший полікліновий ремінь, що натягується одним натяжним пристроєм з роликом та одним обвідним роликом. Другий ремінь - еластичний, одягається на шківи за допомогою спеціального інструменту, що постачається в комплекті з оригінальним ременем.

4. Від попередників цьому двигуну передалася крайня чутливість до зниженого рівня олії. Варто тільки упустити зниження рівня масла (за рахунок природного чаду) нижче від нижньої позначки щупа, як двигун починає витрачати масло понад норму.

СПЕЦПРОПОЗИЦІЯ ПО АГРЕГАТАМ І ВУЗЛАМ