Шановні відвідувачі!
Бажаємо Вам безпеки, та якнайшвидшого настання миру
Адміністрація сайта Ford-market.com.ua
Part Number: DG9Z-4222-B (попередній номер: DG9Z-4222-A)
Входить до комплекту: DG9Z-7H348-C, EG9Z-7H348-A; FG9Z-7H348-A; KG9Z-7H348-A; DG9Z-7H348-D; EG9Z-7H348-B; FG9Z-7H348-C
Виробник: NSK *
NSK: R37-7
Країна виробництва: Японія
Підшипник проміжного валу, роликовий, КПП ECVT Powersplit. Використовується у таких моделях Ford:
У комплект поставки входять: роликовий підшипник, зовнішня обойма.
Кількість, потрібна для КПП: 2шт
* - (NSK) - даний підшипник вироблений та поставляється компанією NSK. Слід зазначити, що підшипники, що виробляються для компанії Ford і поставляються у вільний продаж від бренду NSK, можуть відрізнятися (передусім, якістю обробки фінішної обробки робочих поверхонь підшипника).
Вихід з ладу підшипників КПП ECVT Powersplit пов'язаний насамперед із невчасною заміною трансмісійної рідини. Трансмісійна рідина, що виробила свій ресурс, втрачає змащувальні властивості, внаслідок чого підшипники, пов'язані поверхні пар тертя, валу маслонасоса і корпусу КПП працюють у безпосередньому контакті один з одним, приводячи до зносу деталей.
Щоб уникнути описаної вище несправності, ми рекомендуємо проводити заміну олії КПП не більше, ніж 1 раз на 60000км, або 1 раз на 3 роки (залежно від того, що настане раніше.
Зверніть увагу! Компанія Ford не постачає окремо цей підшипник, пропонуючи виключно проміжний вал у зборі. Розташування підшипників - див.