• Icon Phone (073)063-03-53, (050)524-30-13, (096)244‑91‑65

Підшипник проміжного валу, роликовий (КПП ECVT HF35) - NSK для Ford [DG9Z4222B]

2424.00 ГРН
Є в наявності

Part Number: DG9Z-4222-B (попередній номер: DG9Z-4222-A)

Входить до комплекту: DG9Z-7H348-C, EG9Z-7H348-A; FG9Z-7H348-A; KG9Z-7H348-A; DG9Z-7H348-D; EG9Z-7H348-B; FG9Z-7H348-C

Виробник: NSK *

NSK: R37-7

Країна виробництва: Японія

Підшипник проміжного валу, роликовий, КПП ECVT Powersplit. Використовується у таких моделях Ford:

  • Ford C-Max Hybrid/Energi (2012-2018 )
  • Ford Mondeo Mk V (2015-) - автомобілі, оснащені двигуном 2,0 L DOHC PFI Gas/Elect. (HEV)  
  • Ford Fusion Mk II (2013- )   - Автомобілі, оснащені двигуном 2,0L DOHC PFI Gas/Elect. (HEV/PHEV)  
  • Lincoln MKZ Mk II (2013 - )   - Автомобілі, оснащені двигуном 2,0L DOHC PFI Gas/Elect. (HEV)  

У комплект поставки входять: роликовий підшипник, зовнішня обойма.

Кількість, потрібна для КПП: 2шт

* - (NSK) - даний підшипник вироблений та поставляється компанією NSK. Слід зазначити, що підшипники, що виробляються для компанії Ford і поставляються у вільний продаж від бренду NSK, можуть відрізнятися (передусім, якістю обробки фінішної обробки робочих поверхонь підшипника).

Вихід з ладу підшипників КПП ECVT Powersplit пов'язаний насамперед із невчасною заміною трансмісійної рідини. Трансмісійна рідина, що виробила свій ресурс, втрачає змащувальні властивості, внаслідок чого підшипники, пов'язані поверхні пар тертя, валу маслонасоса і корпусу КПП працюють у безпосередньому контакті один з одним, приводячи до зносу деталей.

Щоб уникнути описаної вище несправності, ми рекомендуємо проводити заміну олії КПП не більше, ніж 1 раз на 60000км, або 1 раз на 3 роки (залежно від того, що настане раніше.

Зверніть увагу! Компанія Ford не постачає окремо цей підшипник, пропонуючи виключно проміжний вал у зборі. Розташування підшипників - див.