• Icon Phone (073)063-03-53, (050)524-30-13, (096)244‑91‑65

Підшипник упорний сонячної шестерні (КПП ECVT HF35/HF45) - Ford для Ford [DG9P7D234AB]

541.68 ГРН
Є в наявності

Engineering Number: DG9P-7D234-AB

Виробник: Ford

Підшипник наполегливий сонячної шестерні, КПП ECVT Powersplit. Використовується у таких моделях Ford:

  • Ford C-Max Hybrid/Energi (2012-2018 )
  • Ford Mondeo Mk V (2015-) - автомобілі, оснащені двигуном 2,0 L DOHC PFI Gas/Elect. (HEV)  
  • Ford Fusion Mk II (2013- )   - Автомобілі, оснащені двигуном 2,0L DOHC PFI Gas/Elect. (HEV/PHEV)  
  • Lincoln MKZ Mk II (2013 - )   - Автомобілі, оснащені двигуном 2,0L DOHC PFI Gas/Elect. (HEV)  
  • Ford Kuga Mk III (2020- ) - автомобілі, оснащені двигуном 2.5L Duratec iVCT Atk. HEV/PHEV
  • Ford Escape Mk III (2020- ) - автомобілі, оснащені двигуном 2.5L Duratec iVCT Atk. HEV/PHEV
  • Lincoln Corsair (2020- ) - автомобілі, оснащені двигуном 2.5L Duratec iVCT Atk. PHEV

Вихід з ладу підшипників диференціала КПП ECVT Powersplit пов'язаний насамперед із невчасною заміною трансмісійної рідини. Трансмісійна рідина, що виробила свій ресурс, втрачає змащувальні властивості, внаслідок чого підшипники, пов'язані поверхні пар тертя, валу маслонасоса і корпусу КПП працюють у безпосередньому контакті один з одним, приводячи до зносу деталей.

Щоб уникнути описаної вище несправності, ми рекомендуємо проводити заміну масла КПП не більше, ніж 1 раз на 60000км, або 1 раз на 3 роки (залежно від того, що настане раніше.

Зверніть увагу! Застосування масла від сторонніх виробників може призвести до критичних несправностей коробки Вашого автомобіля. Ми рекомендуємо використовувати виключно оригінальну олію.