• Icon Phone (073)063-03-53, (050)524-30-13, (096)244‑91‑65

Підшипник валу генератора, задній (КПП ECVT HF35) - Ford для Ford [DG9P7J483BA]

1656.00 ГРН
Є в наявності

Engineering Number: DG9P-7J483-BA

Виробник: Ford / NSK *

NSK: 60/22

Підшипник валу генератора, задній, КПП ECVT Powersplit. Використовується у таких моделях Ford:

  • Ford C-Max Hybrid/Energi (2012-2018 )
  • Ford Mondeo Mk V (2015-) - автомобілі, оснащені двигуном 2,0 L DOHC PFI Gas/Elect. (HEV)  
  • Ford Fusion Mk II (2013- )   - Автомобілі, оснащені двигуном 2,0L DOHC PFI Gas/Elect. (HEV/PHEV)  
  • Lincoln MKZ Mk II (2013 - )   - Автомобілі, оснащені двигуном 2,0L DOHC PFI Gas/Elect. (HEV)  

Кількість, потрібна для КПП: 1 шт.

* - (Ford/NSK) - даний підшипник є оригінальною запчастиною Ford, що встановлюється на конвеєрі при виробництві агрегату. Компанія NSK, будучи безпосереднім виконавцем робіт з виробництва даного підшипника, виробляє його згідно специфікацій компанії Ford (передусім, якість фінішної обробки робочих поверхонь підшипника та ін.).

Вихід з ладу підшипників КПП ECVT Powersplit пов'язаний насамперед із невчасною заміною трансмісійної рідини. Трансмісійна рідина, що виробила свій ресурс, втрачає змащувальні властивості, внаслідок чого підшипники, пов'язані поверхні пар тертя, валу маслонасоса і корпусу КПП працюють у безпосередньому контакті один з одним, приводячи до зносу деталей.

Щоб уникнути описаної вище несправності, ми рекомендуємо проводити заміну олії КПП не більше, ніж 1 раз на 60000км, або 1 раз на 3 роки (залежно від того, що настане раніше.

Зверніть увагу! Застосування масла від сторонніх виробників може призвести до критичних несправностей коробки Вашого автомобіля. Ми рекомендуємо використовувати виключно оригінальну олію.