• Icon Phone (073)063-03-53, (050)524-30-13, (096)244‑91‑65

Подушка КПП, ліва (верхня, гідравлічна), Ford для Ford [1798908]

4406.40 ГРН
Є в наявності

Finis : 1798908 (попередній номер: 1684928)

Виробник: Ford

Аналоги, вироблені Ford of America: AV6Z-6068-A

Подушка АКПП, ліва (верхня, гідравлічна). Встановлюється на моделі Ford:

  • Ford Focus Mk II (2004-2011)   - Крім автомобілів, оснащених АКПП 6DCT450 - MPS6 (Powershift)
  • Ford Focus C-Max (2003-2011)   - Крім автомобілів, оснащених АКПП 6DCT450 - MPS6 (Powershift)
  • Ford Focus Mk III (2011-2019)   - Автомобілі, оснащені двигунами 1,5L EcoBoost; 1,6 L EcoBoost; 2,0 L Duratec DI TIVCT; 2,0L EcoBoost, випущені аж до 26.08.2013 ; 2,0L Duratorq, оснащені механічними КПП, випущені аж до 21.07.2015
  • Ford C-Max Mk II (2010-2019)   - Автомобілі, оснащені двигунами 1,5L EcoBoost; 1,6 L EcoBoost; 2,0L Duratorq, оснащені механічними КПП, випущені аж до 13.10.2015
  • Ford Grand C-Max (2010-2019)   - Автомобілі, оснащені двигунами 1,5L EcoBoost; 1,6 L EcoBoost; 2,0L Duratorq, оснащені механічними КПП, випущені аж до 13.10.2015
  • Ford Kuga (2008-2012)   - автомобілі, оснащені механічними КПП, крім агрегованих із двигуном 2,5L Duratec-ST, що випускалися аж до 06.04.2009
  • Ford Kuga Mk II (2012-2020)   - Автомобілі, оснащені двигунами 1,5L EcoBoost; 1,6 L EcoBoost; 2,0L Duratorq, оснащені механічними КПП, випущені аж до 13.10.2014, всі автомобілі, оснащені бензиновими двигунами, агрегованими з АКПП 6F Midrange
  • Ford Escape Mk II (2012-2020)   - автомобілі, випущені до 04.06.2015
  • Ford Transit / Tourneo Connect Mk II (2013-)   - Автомобілі, оснащені двигунами 1,6L Duratorq; всі автомобілі, оснащені бензиновими двигунами, агрегованими з АКПП 6F Midrange, що випускалися до 28.05.2018;

Кількість, потрібна на автомобіль: 1шт.

Нарівні з правою подушкою двигуна - ліва подушка КПП використовує технологію заповнення демпферного елемента подушки ізоляційним гелем, тим самим ефективно гасячи вібрації коробки передач і двигуна, що передаються на кузов автомобіля. У разі втрати герметичності подушки, гель витікає і дрібні вібрації двигуна та АКПП значно сильніше передаються в салон автомобіля. Також слід зазначити, що сторонні виробники не можуть повноцінно відтворити технологічний процес створення гідрозаповненого демпферного елемента. Тому, в альтернативних верхніх опорах двигуна використовують монолітні каучукові вироби, ціна яких значно нижча, ніж у оригінальної подушки, але комфортність автомобіля в результаті передачі дрібних вібрацій двигуна на кузов різко знижується.