Finis : 1798908 (попередній номер: 1684928)
Виробник: Ford
Аналоги, вироблені Ford of America: AV6Z-6068-A
Подушка АКПП, ліва (верхня, гідравлічна). Встановлюється на моделі Ford:
- Ford Focus Mk II (2004-2011) - Крім автомобілів, оснащених АКПП 6DCT450 - MPS6 (Powershift)
- Ford Focus C-Max (2003-2011) - Крім автомобілів, оснащених АКПП 6DCT450 - MPS6 (Powershift)
- Ford Focus Mk III (2011-2019) - Автомобілі, оснащені двигунами 1,5L EcoBoost; 1,6 L EcoBoost; 2,0 L Duratec DI TIVCT; 2,0L EcoBoost, випущені аж до 26.08.2013 ; 2,0L Duratorq, оснащені механічними КПП, випущені аж до 21.07.2015
- Ford C-Max Mk II (2010-2019) - Автомобілі, оснащені двигунами 1,5L EcoBoost; 1,6 L EcoBoost; 2,0L Duratorq, оснащені механічними КПП, випущені аж до 13.10.2015
- Ford Grand C-Max (2010-2019) - Автомобілі, оснащені двигунами 1,5L EcoBoost; 1,6 L EcoBoost; 2,0L Duratorq, оснащені механічними КПП, випущені аж до 13.10.2015
- Ford Kuga (2008-2012) - автомобілі, оснащені механічними КПП, крім агрегованих із двигуном 2,5L Duratec-ST, що випускалися аж до 06.04.2009
- Ford Kuga Mk II (2012-2020) - Автомобілі, оснащені двигунами 1,5L EcoBoost; 1,6 L EcoBoost; 2,0L Duratorq, оснащені механічними КПП, випущені аж до 13.10.2014, всі автомобілі, оснащені бензиновими двигунами, агрегованими з АКПП 6F Midrange
- Ford Escape Mk II (2012-2020) - автомобілі, випущені до 04.06.2015
- Ford Transit / Tourneo Connect Mk II (2013-) - Автомобілі, оснащені двигунами 1,6L Duratorq; всі автомобілі, оснащені бензиновими двигунами, агрегованими з АКПП 6F Midrange, що випускалися до 28.05.2018;
Кількість, потрібна на автомобіль: 1шт.
Нарівні з правою подушкою двигуна - ліва подушка КПП використовує технологію заповнення демпферного елемента подушки ізоляційним гелем, тим самим ефективно гасячи вібрації коробки передач і двигуна, що передаються на кузов автомобіля. У разі втрати герметичності подушки, гель витікає і дрібні вібрації двигуна та АКПП значно сильніше передаються в салон автомобіля. Також слід зазначити, що сторонні виробники не можуть повноцінно відтворити технологічний процес створення гідрозаповненого демпферного елемента. Тому, в альтернативних верхніх опорах двигуна використовують монолітні каучукові вироби, ціна яких значно нижча, ніж у оригінальної подушки, але комфортність автомобіля в результаті передачі дрібних вібрацій двигуна на кузов різко знижується.