• Icon Phone (073)063-03-53, (050)524-30-13, (096)244‑91‑65

Поршень, стандарт, 2,0L EcoBoost (Gen. 3) - Ford для Ford [FB5Z6108A]

6398.04 ГРН
Є в наявності

Part Number: FB5Z-6108-A

Виробник: Ford

Поршень, стандарт, 2,0 L EcoBoost (Gen. 3). Використовується в наступних моделях Ford :

  • Ford Kuga Mk II (2012-2020) – автомобілі, оснащені двигунами 2,0L EcoBoost, що випускалися починаючи з 19.09.2016
  • Ford Escape Mk II (2012-2020) – автомобілі, оснащені двигунами 2,0L EcoBoost, що випускалися починаючи з 21.03.2016
  • Ford Fusion Mk II (2013-) - автомобілі, оснащені двигунами 2,0L EcoBoost, що випускалися починаючи з 04.04.2016
  • Lincoln MKZ Mk II (2013- ) - автомобілі, оснащені двигунами 2,0L EcoBoost, що випускалися починаючи з 04.04.2016
  • Ford Edge Mk II (2015-) - автомобілі, оснащені двигунами 2,0L EcoBoost, що випускалися аж до 06.09.2018
  • Lincoln Nautilus/MKX Mk II (2015- ) - автомобілі, оснащені двигунами 2,0L EcoBoost, що випускалися аж до 06.09.2018
  • Lincoln MKС (2015-2019 ) - автомобілі, оснащені двигунами 2,0L EcoBoost, що випускалися починаючи з 21.03.2016

У комплект входить: 1шт.

Поршні є однією з найважливіших складових частин будь-якого двигуна внутрішнього згоряння, а враховуючи те, що сучасні двигуни висувають пограничні вимоги до матеріалів циліндропоршневої групи, ми рекомендуємо використовувати виключно оригінальні запчастини при ремонті будь-якого рівня складності двигуна Вашого автомобіля. Слід зазначити, що для двигунів 2,0L EcoBoost (Gen. 3) компанія Ford виготовляє поршні виключно стандартного діаметра. Тому будь-який ремонт, пов'язаний зі збільшенням діаметра циліндра - повністю виключений.

Ремонт двигуна, навіть розбирання, або складання - вкрай складний та вимогливий до найдрібніших деталей процес. На жаль, точні інструкції з ремонту та складання сучасних двигунів відсутні у вільному доступі або продажу. Лише офіційні дилери мають доступ до такої інформації. Ми не рекомендуємо звертатися з такою операцією до інших сервісних центрів, т.к. Будь-яка неточність - навіть у моменті затягування болтів точок сполучення рухомих деталей - може призвести до дорогого ремонту.