• Icon Phone (073)063-03-53, (050)524-30-13, (096)244‑91‑65

Прокладка фланця турбіни (випускного колектора) – 2,0L EcoBoost (Gen.2) для Ford [5315730]

407.63 ГРН
Є в наявності

Finis : 5315730

Виробник: Ford

Аналоги, вироблені Ford of America: CJ5Z-9448-A

Прокладка фланця турбіни (вип. колектора) – 2,0L EcoBoost (Gen.2). Встановлюється на моделі Ford:

  • Ford Focus Mk III (2011-2019) – автомобілі, оснащені двигунами 2,0L EcoBoost
  • Ford Kuga Mk II (2012-2020) – автомобілі, оснащені двигунами 2,0L EcoBoost, що випускалися аж до 19.09.2016
  • Ford Mondeo Mk V (2014-) - автомобілі, оснащені двигунами 2,0L EcoBoost
  • Ford Galaxy Mk IV (2014-) - автомобілі, оснащені двигунами 2,0L EcoBoost
  • Ford S-Max (2014-) - автомобілі, оснащені двигунами 2,0L EcoBoost
  • Ford Escape Mk II (2012-2020) – автомобілі, оснащені двигунами 2,0L EcoBoost, що випускалися аж до 21.03.2016
  • Lincoln MKС (2015-2019) - автомобілі, оснащені двигунами 2,0L EcoBoost, що випускалися аж до 21.03.2016
  • Ford Fusion Mk II (2013-) - автомобілі, оснащені двигунами 2,0L EcoBoost, що випускалися аж до 04.04.2016
  • Lincoln MKZ (2013- ) - автомобілі, оснащені двигунами 2,0L EcoBoost, що випускалися аж до 04.04.2016

Кількість, необхідна на автомобіль: 1шт

Прокладка фланця турбіни (випускного колектора) являє собою тришаровий металопакет, що герметизує з'єднання фланця інтегрованого випускного колектора та турбіни. Враховуючи конструкцію та властивості матеріалу - дана прокладка є одноразовою та підлягає заміні при кожній операції, пов'язаній з демонтажем турбокомпресора. Враховуючи термічне навантаження та відповідальну функцію – ми рекомендуємо використовувати виключно оригінальну прокладку.

Починаючи з 2015 року, компанія Ford приступила до впровадження оновленого двигуна 2,0L EcoBoost, який умовно можна віднести до третього покоління або модифікації. Нижче наведено список поколінь із зазначенням основних відмінностей:

I покоління: головка блоку з класичним випуском (4 вікна)

ІІ покоління: головка блоку з інтегрованим випускним колектором (1 вікно випуску)

III покоління: модифікований блок циліндрів з удосконаленою сорочкою охолодження та циліндропоршневою групою, удосконалена головка блоку циліндрів, турбокомпресор Twin-Scroll

Слід зазначити, що на сьогоднішній день існує вже четверте покоління двигунів 2,0L EcoBoost, прийняте до встановлення для моделей Ford Edge Mk II і Lincoln Nautilus починаючи з 06.09.2018, а також для моделей, що випускаються починаючи з 2020 року. Елементна база цих двигунів на 95% відрізняється від попередників.


Докладніше з класифікацією, пристроєм та профілактикою несправностей двигунів сімейства 2,0L EcoBoost - Ви можете ознайомитись на нашому Youtube-каналі.


1. 2.0L EcoBoost – знайомство з лінійкою двигунів. Чотири покоління за десять років?


2. Найважливіші речі під капотом. 2.0L EcoBoost (Gen I, II, III) - Частина 1

3. Найважливіші речі під капотом. 2.0L EcoBoost (Gen I, II, III) - Частина 2

4. Найважливіші речі під капотом. 2.0L EcoBoost (Gen I, II, III) - Частина 3