Шановні відвідувачі!
Бажаємо Вам безпеки, та якнайшвидшого настання миру
Адміністрація сайта Ford-market.com.ua
Зверніть особливу увагу! Дана прокладка головки блоку циліндрів (ГБЦ) призначена для двигунів, що пройшли процес відновлення площин - шліфування або фрезерування площин ГБЦ та/або блоку циліндрів. Віддалений шар металу компенсується збільшеною товщиною прокладки (+0,5 мм до товщини стандартної прокладки). Тим самим зберігається об'єм камери згоряння, а також міжосьова відстань між шестернею коленвала та шестернями-фазорегуляторами розподільних валів.
Part Number: CB5Z-6051-A
Виробник: Ford
Починаючи з 2015 року, компанія Ford приступила до впровадження оновленого двигуна 2,0L EcoBoost, який умовно можна віднести до третього покоління або модифікації. Нижче наведено список поколінь із зазначенням основних відмінностей:
I покоління: головка блоку з класичним випуском (4 вікна)
ІІ покоління: головка блоку з інтегрованим випускним колектором (1 вікно випуску)
III покоління: модифікований блок циліндрів з удосконаленою сорочкою охолодження та циліндропоршневою групою, удосконалена головка блоку циліндрів, турбокомпресор Twin-Scroll
Слід зазначити, що на сьогоднішній день існує вже четверте покоління двигунів 2,0L EcoBoost, прийняте до встановлення для моделей Ford Edge Mk II і Lincoln Nautilus починаючи з 06.09.2018, а також для моделей, що випускаються починаючи з 2020 року. Елементна база цих двигунів на 95% відрізняється від попередників.