Finis : 5053748
Виробник: Ford
Аналоги, вироблені Ford of America: BR3Z-6C535-B
Ущільнення клапана фазорегулятора / колодязя свічки. Встановлюється на моделі Ford:
Застосовується як ущільнення клапана фазорегулятора в наступних моделях Ford:
- Ford Focus Mk III (2011-2019) – автомобілі, оснащені двигунами 2,0L Duratec DI TIVCT; 2,0L EcoBoost
- Ford Kuga Mk II (2012-2020) – автомобілі, оснащені двигунами 2,0L EcoBoost; 2,5L DOHC PFI IVCT
- Ford Escape Mk II (2012-) - автомобілі, оснащені двигунами 2,0L EcoBoost; 2,5L DOHC PFI IVCT
- Ford Fusion Mk II (2013-) - автомобілі, оснащені двигунами 2,0 L DOHC PFI Gas/Elect.; 2,0 L EcoBoost; 2,5L DOHC PFI IVCT
- Ford Mondeo Mk V (2015-) - автомобілі, оснащені двигунами 2,0L EcoBoost
- Ford Galaxy Mk IV (2015-) - автомобілі, оснащені двигунами 2,0L EcoBoost
- Ford S-Max Mk II (2015-) - автомобілі, оснащені двигунами 2,0L EcoBoost
- Lincoln MKZ Mk II (2013-) - автомобілі, оснащені двигунами 2,0 L DOHC PFI Gas/Elect.; 2,0L EcoBoost
- Lincoln MKS (2015-2019) - автомобілі, оснащені двигунами 2,0L EcoBoost; 2,3L EcoBoost
- Ford Mustang (2015-2023) – автомобілі, оснащені двигунами 2,3L EcoBoost
- Ford Edge Mk II (2015-) - автомобілі, оснащені двигунами 2,0L EcoBoost, що випускалися аж до 06.09.2018
- Lincoln Nautilus/MKX Mk II (2015- ) - автомобілі, оснащені двигунами 2,0L EcoBoost, що випускалися аж до 06.09.2018
- Ford Transit/Tourneo Connect Mk II (2013-) - автомобілі, оснащені двигунами 2,5L DOHC PFI IVCT
Кількість, потрібна на двигун:
2,0L DOHC PFI Gas/Elect.; 2,5L DOHC PFI IVCT - 1шт
2,0 L Duratec DI TIVCT; 2,0 L EcoBoost; 2,3L EcoBoost - 2шт
Застосовується як ущільнення клапана фазорегулятора у наступних двигунах Ford:
- 3.3L Cyclone
- 3.5L Cyclone
- 3.7L Cyclone
- 3.5L EcoBoost Gen.1-2
- 5.0L Coyote Gen. 1-2
Кількість, потрібна на двигун:
Двигуни V6 - 6шт
Двигуни V8 - 8шт
Зазвичай, ущільнення електромагнітних клапанів фазорегуляторів або свічкових колодязів не входять до складу комплекту прокладок кришки клапанів - єдиним винятком з цього правила є комплект прокладка для двигуна 2,0L Duratec DI TIVCT. Тим не менш, як показує практика, повторне використання старого ущільнення майже всього веде до подальшого витоку масла, або запотівання в клапані/свічкового каналу. У разі виконання операції із заміни прокладки кришки клапанів або розбирання двигуна - ми рекомендуємо обов'язково купувати комплект даних ущільнень.