Шановні відвідувачі!
Бажаємо Вам безпеки, та якнайшвидшого настання миру
Адміністрація сайта Ford-market.com.ua
Finis: 1801264
Виробник: Ford Аналоги, вироблені Ford of America: DS7Z-6250-E
Найбільш поширеною причиною виходу з ладу розподільних валів є знос поверхні кулачків. Тут слід відзначити конструктивну особливість випускних розподільних валів двигунів з безпосереднім упорскуванням, що мають додатковий кулачок, що служить приводом для плунжера паливного насоса високого тиску. Часто, кулачок ТНВД піддається передчасному зносу в результаті попереднього зношування та руйнування поверхні штовхача (стаканчика) штока плунжера паливного насоса - в результаті шток стикається з поверхнею кулачка і руйнує шар металу з поверхневим поліпшенням.
Для запобігання такому розвитку несправності, ми рекомендуємо один раз в 100000км робити заміну штовхача (стаканчика), а також використовувати моторне масло, рекомендоване компанією Ford.
При будь-якій операції, пов'язаній з розбиранням двигуна, ми рекомендуємо використовувати виключно оригінальні комплектуючі Ford, що дозволяють досягти максимально надійної роботи агрегату при його подальшій експлуатації.