• Icon Phone (073)063-03-53, (050)524-30-13, (096)244‑91‑65

Ремінь механізму газорозподілу - ГРМ (Z=154 зуби) для Ford [BM5Z6268A]

3663.00 ГРН
Є в наявності

Part Number: BM5Z-6268-A

Інженерний номер: BM5G-6K288-CA

Ремінь механізму газорозподілу - ГРМ (Z=154 зуби). Встановлюється на моделі двигунів Ford:

  • Ford Escape Mk II (2012-2020) – автомобілі, оснащені двигуном 1.5L EcoBoost, випущені починаючи з 27.09.2017

Відверто сказати... ми не знаємо чим керувалися менеджмент та інженери компанії Ford, які внесли цю модифікацію до механізму газорозподілу двигунів 1.5L EcoBoost, встановлених виключно на одну модель з усієї лінійки, представленої на американському та європейському ринках. Тим не менш, факт в наявності: Ford Escape Mk II (2012-2020) - оснащені цим двигуном, випущені починаючи з 27.09.2017 - мають змінену конструкцію механізму газорозподілу (ГРМ).

Зміни торкнулися:

  1. Фазорегулятор впускного розподільного валу: змінено діаметр і кількість зубів (до модифікації - 38 зубів, після модифікації - 50 зубів)
  2. Фазорегулятор випускного розподільного валу: змінено діаметр і кількість зубів (до модифікації - 38 зубів, після модифікації - 50 зубів)
  3. Ремінь механізму газорозподілу: змінена довжина та кількість зубів (до модифікації – 117 зубів, після модифікації – 154 зуби)
  4. Шестерня колінчастого валу: змінена конструкція (форма зубів)

При цьому слід зазначити, що конструкція ролика натягувача ременя механізму газорозподілу залишилася незмінною.

Оригінальний ремінь механізму газорозподілу (ГРМ) є ідеальним вибором під час обслуговування автомобіля. Ресурс ременя розрахований на 150 000 кілометрів, або на 10 років експлуатації (залежно від того, що настане раніше).

Зверніть особливу увагу! При купівлі ременя ГРМ обов'язково купуйте болт шківа колінчастого валу. Не соромтеся звертатись до нашого фахівця за консультацією. Пам'ятайте, операція із заміни ременя газорозподільного механізму дуже складна і не терпить похибок навіть у найдрібніших деталях, тому підбирайте фахівців із досвідом проведення таких операцій на моторах Ford.