• Icon Phone (073)063-03-53, (050)524-30-13, (096)244‑91‑65

Ремінь зубчастий приводу масляного насоса - 1.0L EcoBoost Gen1, МКПП, АКПП DPS6 для Ford [1761082]

779.30 ГРН
Є в наявності

Finis : 1761082

Виробник: Ford

Аналоги, вироблені Ford of America: CM5Z-6B651-A

Ремінь зубчастий приводу масляного насоса (1.0L EcoBoost Gen. 1, МКПП, АКПП DPS6). Встановлюється на моделі двигунів Ford:

  • Ford Fiesta Mk VI (2008-2017) – автомобілі, оснащені двигунами 1,0L Duratec; 1,0L EcoBoost
  • Ford B-Max (2012-2017) – автомобілі, оснащені двигунами 1,0L EcoBoost
  • Ford EcoSport Mk II (2012- ) - автомобілі, оснащені двигуном 1,0L EcoBoost, виготовлені для ринку Європи, випущені аж до 07.05.2018
  • Ford EcoSport Mk II (2012- ) - автомобілі, оснащені двигуном 1,0L EcoBoost, вироблені на ринку США
  • Ford C-Max Mk II (2010- ) - автомобілі, оснащені двигуном 1,0L EcoBoost, випущені аж до 26.02.2018
  • Ford Grand C-Max (2010- ) - автомобілі, оснащені двигуном 1,0L EcoBoost, випущені аж до 26.02.2018
  • Ford Focus Mk III (2011-2019) – автомобілі, оснащені двигунами 1,0L EcoBoost
  • Ford Mondeo Mk V (2014-) - автомобілі, оснащені двигунами 1,0L EcoBoost
  • Ford Transit/Tourneo Connect Mk II (2013- ) - автомобілі, оснащені двигуном 1,0L EcoBoost, випущені аж до 28,05,2018
  • Ford Transit/Tourneo Courier (2014- ) - автомобілі, оснащені двигуном 1,0L EcoBoost, випущені аж до 02,04,2018

Ремінь приводу масляного насоса рухається від шківа колінчастого валу і розташовується під кришкою механізму газорозподілу. Як і ремінь ГРМ двигунів серії 1,0L EcoBoost - ремінь маслонасоса працює в постійному контакті з масляною ванною. Ми настійно рекомендуємо використовувати виключно оригінальні ремені, а також оригінальне моторне масло зі специфікацією WSS-M2C948-B, що не завдає шкоди матеріалам, з яких виготовлені дані ремені.

Також, слід знати, що в залежності від типу коробки передач, агрегованої з двигуном - конструкція масляного насоса та його ременного приводу варіюється. Якщо у складі агрегату присутня механічна КПП, або роботизована КПП DPS6 - використовується стандартний маслонасос та ремінь масляного насоса без натяжного пристрою. Якщо двигун агрегований з автоматичною коробкою передач 6F15 - використовується маслонасос з блоком балансувальних валів, що приводиться в рухом ременем з натяжним пристроєм.

Пам'ятайте, операція із заміни будь-якого елемента газорозподільного механізму дуже складна і не терпить похибок навіть у найдрібніших деталях, тому підбирайте фахівців із досвідом проведення таких операцій на моторах Ford.