• Icon Phone (073)063-03-53, (050)524-30-13, (096)244‑91‑65

2,0L дизельний двигун (2,0L EcoBlue 150PS) 150к.

2,0L дизельний двигун (2,0L EcoBlue 150PS) 150к.

Сімейство новітніх дизельних двигунів EcoBlue (кодове інженерне маркування архітектури: Panter), що дебютувало в 2016 році, є дітищем двох команд інженерів, які проводили розробку у Великобританії та Німеччині. Підсумком їх роботи стало ціле сімейство двигунів, об'ємом 1,5L і 2,0L з великим діапазоном потужності (у версії 2,0L - значно перевищує 200 к.с.), зниженою витратою палива, шкідливими викидами - Євро 6, з перспективою подальшого поліпшення - а також рівня шумів. Ряд принципово нових рішень дозволив застосувати дані двигуни не тільки в легкових автомобілях, а й у легкій комерційній техніці - Ford Transit, Ford Transit Tourneo Connect.

Для Ford S-Max Mk II (2015-) цей двигун пропонується у трьох варіантах:

150л.с. - версія зі стандартним турбокомпресором, може оснащуватися як 6-ступінчастою механікою, так і 8-ступінчастим класичним автоматом (гідротрансформатор), передній привід (FWD);

190к.с. - версія зі стандартним турбокомпресором, оснащується виключно 8-ступінчастим класичним автоматом (гідротрансформатор), передній (FWD) і повний (AWD) привід;

235л.с. - версія бі-турбо, оснащується виключно 8-ступінчастим класичним автоматом (гідротрансформатор), повний привід (AWD).

У технічному плані це рядна четвірка, з двома розподільними валами, і шістнадцятьма клапанами. З особливостей конструкції головки блоку циліндрів слід відзначити приміщення розподільних валів в єдиний вузол, що встановлюється зверху на ГБЦ і по суті є одночасно і кришкою клапанів. Контакт із клапанами здійснюється за допомогою важелів клапанів, розміщених під вузлом розподільних валів у нішах головки блоку. Важелі оснащені гідрокомпенсаторами та роликами в точці контакту з розподільними валами. Слід зазначити, що головка блоку циліндрів несе функцію впускного колектора - корпус дросельної заслінки встановлюється безпосередньо на бічну поверхню ГБЦ. Паливні форсунки встановлюються вертикально в шахти ГБЦ в отворі, утвореному між розподільними валами - тим самим досягається найкращий кут розпилення та рівномірне наповнення камери згоряння паливно-повітряною сумішшю.

Блок циліндрів також не обійшовся без особливостей: вісь обертання колінчастого валу зміщена щодо точки перетину з осями циліндрів на 10мм. Тим самим досягається зниження тиску поршня на стінку циліндра, відповідно, знижується тертя та підвищується ресурс двигуна.

Також, необхідно звернути увагу на механізм газорозподілу, реалізований за допомогою шестерної передачі та ременя ГРМ. Обертання від колінчастого валу передається за допомогою шестірні на блок проміжних шестерень, одна з яких обертає шестерню паливного насоса високого тиску (ТНВД), а друга, по суті, є шківом ременя ГРМ. Ремінь натягується одним натяжним механізмом з роликом і передає обертання виключно розподільним валом. Слід зазначити, що весь механізм працює у безпосередньому контакті з масляною ванною піддона картера, тим самим досягається довговічність конструкції та зниження шумів. Конструкція з ременем ГРМ, що контактує з масляною ванною, зарекомендувала себе як украй надійна в двигунах сімейства 1,0L EcoBoost і розрахована на беззмінну роботу аж до 200000 км.

Двигун 2,0L EcoBlue 150PS має ряд особливостей, що впливають на підхід до його обслуговування:

1. Інтервал заміни олії 20000км (чи 1 рік). Ford гарантує надійну роботу за таких інтервалів обслуговування двигуна, лише за умови використання оригінальних фільтрів та масла.

Зверніть увагу, що для нормальної роботи системи зниження токсичності вихлопу (сажевого фільтра), а також щоб уникнути руйнування ременя механізму газорозподілу, для мастила цього двигуна Ford наполягає на застосуванні спеціальної олії: Ford-Castrol Magnatec 0W30 (спеціфікація WSS-M2C950-A). Це масло можна купити у нашому інтернет-магазині.

2. Привід агрегатів здійснюється двома поліклиновими ременями. Ремінь приводу генератора та компресора кондиціонера, що натягує роликом, змонтованому на натяжному механізмі, розташований під еластичним ременем (ремінь, що не вимагає натяжних механізмів) - приводу водяного насоса двигуна.

3. Паливна система автомобіля досить надійна, за умови своєчасного видалення конденсату з паливної системи (накопичується в паливному фільтрі), а за відповідного пробігу - і заміни паливного фільтра.

СПЕЦПРОПОЗИЦІЯ ПО АГРЕГАТАМ І ВУЗЛАМ