• Icon Phone (073)063-03-53, (050)524-30-13, (096)244‑91‑65

Сальник напівосі (приводу) для механічної коробки передач для Ford [1863642]

515.08 ГРН
Є в наявності

Finis : 1863642 (аналог: 1543933; 1096669; 1805715)

Виробник: Ford

Сальник півосі для механічної коробки (комплект). Встановлюється на всі моделі механічних КПП Ford, крім:

  • Ford Kuga (2008-2012) – автомобілі, оснащені двигунами 2,5L Duratec-ST з механічною КПП CM66
  • Ford Mondeo Mk IV (2007-2014) – автомобілі, оснащені двигунами 2,2L Duratorq; 2,5L Duratec-ST з механічною КПП CM66
  • Ford Galaxy Mk III (2007-2015) – автомобілі, оснащені двигунами 2,2L Duratorq; 2,5L Duratec-ST з механічною КПП CM66
  • Ford S-Max (2007-2015) – автомобілі, оснащені двигунами 2,2L Duratorq; 2,5L Duratec-ST з механічною КПП CM66
  • Ford Focus Mk II (2004-2011) – автомобілі, оснащені двигуном 2,5L Duratec-ST з механічною КПП CM66
  • Ford Focus Mk II (2004-2011) – автомобілі, оснащені двигуном 2,5L Duratec-ST з механічною КПП CM66
  • Ford Transit (2006-2014) - автомобілі, оснащені двигуном 2,2L Duratorq-TDCi HPCR з переднім приводом, агреговані механічною КПП VMT6
  • Ford Transit (2014-) - автомобілі, оснащені двигуном 2,2L Duratorq-TDCi HPCR з переднім приводом, агреговані механічною КПП VMT6
  • Ford Transit/Tourneo Custom (2012-) - автомобілі, оснащені двигуном 2,2L Duratorq-TDCi HPCR, агреговані механічною КПП VMT6

Дана запчастина встановлюється як на ліву, так і праву сторону автомобіля.

У комплект входять: сальник півосі 1543933, хомут кріплення підшипника проміжного валу, гайка кріплення хомута (2 штуки).

Починаючи з другої половини 90-х років, Ford випускав два типи сальників півосі для коробок передач власного виробництва:

  • сальники зі спрощеною конструкцією для 5-ти ступінчастих коробок передач B5/iB5
  • сальники з посиленою конструкцією (із зовнішнім каркасом) - для решти інших типів механічних коробок передач.

При цьому, внутрішній та зовнішній (з урахуванням допуску на посадку) діаметри – однакові. Поділ конструкцій виправдовувалося тим, що вартість спрощених сальників була вдвічі нижчою, ніж у посилених. При масовому виробництві (коробка передач B5/iB5 встановлюється на всі автомобілі з невеликим об'ємом двигуна, а отже є найбільш затребуваною), досягається значна економія. На жаль, при цьому спрощені сальники були дуже ненадійні. Часто власники скаржилися на витік олії КПП ще під час гарантійного періоду.

Враховуючи частоту надходження рекламацій, інженерами було розроблено новий, подовжений сальник. При цьому. відбулася заміна номера: стара конструкція – 1096669, нова конструкція (подовжений) – 1805715. На жаль, заміна не призвела до належного ефекту, а вартість сальника з новою конструкцією впритул наблизилася до вартості сальника з посиленою конструкцією.

Вирішивши радикально взятися за проблему, Ford випустив технічний бюлетень TSB 58/2011, в якому для заміни пропонується використовувати комплект з номером 1863642. У комплект входить сальник з посиленою конструкцією 1543933, хомут підшипника проміжного вала і дві гайки. При цьому сальник може встановлюватися як на ліву, так і праву сторону автомобіля. Основною перевагою цього комплекту на даний момент є ціна, яка можна порівняти з вартістю спрощеного сальника старої модифікації.

Залишається тільки додати, що оригінальні сальники забезпечують високу герметичність протягом тривалого терміну, в кілька разів перевищуючи термін служби сальників, що випускаються сторонніми виробниками, за незначної різниці в ціні.