• Icon Phone (073)063-03-53, (050)524-30-13, (096)244‑91‑65

Сепаратор (маслоотделитель), ревізія II, 2.0L EcoBoost Gen.3 - Ford для Ford [2030056]

2352.00 ГРН
Є в наявності

Finis : 2030056 (попередній номер: 5256864)

Виробник: Ford

Аналоги, вироблені Ford of America: EJ7Z-6A785-A; EJ7Z-6A785-B; EJ7Z-6A785-C

Сепаратор (маслоотделитель), ревізія ІІ. Використовується в наступних моделях Ford :

  • Ford Kuga Mk II (2012-2020) – автомобілі, оснащені 2,0L EcoBoost, що випускалися починаючи з 19.09.2016
  • Ford Escape Mk II (2012-2020) – автомобілі, оснащені 2,0L EcoBoost, що випускалися починаючи з 21.03.2016
  • Ford Fusion Mk II (2013-) - автомобілі, оснащені 2,0L EcoBoost, що випускалися починаючи з 04.04.2016
  • Lincoln MKZ Mk II (2013-) - автомобілі, оснащені 2,0L EcoBoost, що випускалися починаючи з 04.04.2016
  • Lincoln MKС (2015-2019 ) - автомобілі, оснащені двигунами 2,0L EcoBoost, що випускалися починаючи з 21.03.2016
  • Ford Edge Mk II (2015-) - автомобілі, оснащені 2,0L EcoBoost, що випускалися починаючи з 27.04.2016 по 06.09.2018
  • Lincoln Nautilus/MKX Mk II (2015-) - автомобілі, оснащені 2,0L EcoBoost, що випускалися починаючи з 27.04.2016 по 06.09.2018

Кількість, потрібна на автомобіль - 1шт.

Сепаратор поставляється у зборі з контурною прокладкою.

При роботі двигуна відбувається часткове просочування газів із камер згоряння в порожнину картера. Одночасно, при інтенсивному обертанні колінчастого валу, а також подачі масла під поршні, що пересуваються зі значною швидкістю - в порожнині картера утворюється масляний туман. Суспензія масляного туману і картерних газів перемішується і потребує подальшого поділу для подачі картерних газів у впускний тракт. Сепаратор призначений для очищення картерних газів від масляного туману та повернення моторної олії в піддон картера.

Базова конструкція сепаратора двигунів 2,0L EcoBoost Gen.3 - допускала залпове скидання моторного масла, що накопичилося в лабіринтних ходах у впускний тракт. Наступні дві ревізії конструкції сепаратора покликані вирішити цю проблему - знижуючи як можливість залпового скидання моторного масла, так і його поступової витрати.