Шановні відвідувачі!
Бажаємо Вам безпеки, та якнайшвидшого настання миру
Адміністрація сайта Ford-market.com.ua
Part Number: LB5Z-6200-C (попередній номер: LB5Z-6200-A; LB5Z-6200-B)
Виробник: Ford
Дані шатуни замінюють собою застарілі штатні шатуни – EJ7Z-6200-A;
Шатун посилений, 2.3L EcoBoost Gen 1. Встановлюється на наступні двигуни Ford:
В комплект входять: шатун, шатунні болти - 2шт
Зверніть увагу! У комплект шатуна не входять шатунні підшипники ковзання (вкладиші)!
У жодному разі не використовуйте старі шатунні вкладиші!
Однією із суттєвих проблем двигунів серії 2.3L EcoBoost, що встановлювалися на Mustang (2015-) та Ford Focus RS (2014-) - є ймовірність обриву шатуна у верхній частині штока, в області верхньої (поршневої) головки. При цьому блоку циліндрів завдаються катастрофічні пошкодження, що з 95% ймовірністю роблять його непридатним для подальшого використання.
Як рішення, компанія Ford приступила до виробництва посилених шатунів - стрижень шатуна був значно розширений, верхня третина стрижня, включаючи поршневу головку, піддається додаткової термічної обробки, що надає матеріалу підвищену міцність.
Заміну шатунів доцільно проводити на автомобілях, випущених до другої половини 2019 року.
Зверніть особливу увагу, дані шатуни відрізняються за конструкцією та вагою від застарілих, тому вони не підходять для часткової заміни при ремонті (при необхідності замінити один шатун).
Для наочності наводимо фотографію візуального порівняння. Зліва – шатун старого зразка, праворуч – нового.
Слід знати, що не існує поняття "стандартні вкладиші". Як шатунні (вкладиші шатунів), так і корінні (вкладиші ліжок колінчастого валу) - збираються за кольоровими маркуваннями згідно з результатами проміру діаметрів сполучених поверхонь. Використовуючи спеціальні таблиці підбору - представлені в ролику на нашому каналі YouTube - підбираються пари напівкілець для КОЖНОЇ ВІДДІЛЬНОЇ шийки колінчастого валу.
Кількість, необхідна двигун - 4 шт.
Шатуни є однією з найважливіших складових частин будь-якого двигуна внутрішнього згоряння, а враховуючи те, що сучасні двигуни висувають пограничні вимоги до матеріалів циліндропоршневої групи, ми рекомендуємо використовувати виключно оригінальні запчастини при ремонті будь-якого рівня складності двигуна Вашого автомобіля.
Ремонт двигуна, навіть розбирання, або складання - вкрай складний та вимогливий до найдрібніших деталей процес. На жаль, точні інструкції з ремонту та складання сучасних двигунів відсутні у вільному доступі або продажу. Лише офіційні дилери мають доступ до такої інформації. Ми не рекомендуємо звертатися з такою операцією до інших сервісних центрів, т.к. Будь-яка неточність - навіть у моменті затягування болтів точок сполучення рухомих деталей - може призвести до дорогого ремонту.