• Icon Phone (073)063-03-53, (050)524-30-13, (096)244‑91‑65

Шестерня - фазорегулятор впускного розподільного валу, (див. опис!) - Ford для Ford [2017710]

4861.80 ГРН
Є в наявності

Finis : 2017710 (попередній номер: 5144183; 5255301)

Виробник: Ford

Аналоги, вироблені Ford of America: CJ5Z-6256-B; CJ5Z-6256-C

Шестерня - фазорегулятор впускного розподільного валу, 2,0L EcoBoost Mk I-III; 2,3L EcoBoost Mk I. Встановлюється на такі моделі Ford:

  • Ford Focus Mk III (2011-2019) – автомобілі, оснащені двигуном 2,0L EcoBoost
  • Ford Mondeo Mk IV (2007-2014) – автомобілі, оснащені двигунами 2,0L EcoBoost, що випускалися починаючи з 17.10.2011
  • Ford Mondeo Mk V (2014-) - автомобілі, оснащені двигунами 2,0L EcoBoost
  • Ford Kuga Mk II (2012-2020) – автомобілі, оснащені двигунами 2,0L EcoBoost
  • Ford Mustang (2015-2023) – автомобілі, оснащені двигунами 2,3L EcoBoost
  • Ford S-Max (2006-2014) – автомобілі, оснащені двигунами 2,0L EcoBoost, що випускалися починаючи з 17.10.2011
  • Ford Galaxy Mk III (2006-2014) – автомобілі, оснащені двигунами 2,0L EcoBoost, що випускалися починаючи з 17.10.2011
  • Ford S-Max Mk II (2015-) - автомобілі, оснащені двигунами 2,0L EcoBoost
  • Ford Galaxy Mk IV (2015-) - автомобілі, оснащені двигунами 2,0L EcoBoost
  • Ford Escape Mk II (2012-) - автомобілі, оснащені двигунами 2,0L EcoBoost
  • Ford Fusion Mk II (2013-) - автомобілі, оснащені двигунами 2,0L EcoBoost
  • Lincoln MKZ Mk II (2013-) - автомобілі, оснащені двигунами 2,0L EcoBoost
  • Lincoln MKS (2015-2019 ) - автомобілі, оснащені двигунами 2,0L EcoBoost; 2,3L EcoBoost
  • Ford Edge Mk II (2015-) - автомобілі, оснащені двигунами 2,0L EcoBoost, що випускалися аж до 06.09.2018
  • Ford Lincoln Nautilus/MKX Mk II (2015-) - автомобілі, оснащені двигунами 2,0L EcoBoost, що випускалися аж до 06.09.2018

Даний фазорегулятор призначений для впускного розподільного валу.

Шестерня - фазорегулятор призначена керувати тривалістю фази відкриття впускних, чи випускних клапанів. Управління здійснюється за допомогою соленоїдів, що відкривають подачу масла під тиском у внутрішні порожнини фазорегулятора. При цьому відбувається зміщення кута повороту распредвала щодо кута повороту вінця шестерні. Згодом механізм зношується, з'являються люфти і нещільності, через які відбувається скидання тиску масла - двигун втрачає потужність, можлива поява кодів несправності, що вказують на некоректні установки фаз газорозподілу. У цих випадках шестерня - фазорегулятор потребує заміни.

Також, слід пам'ятати, що при тривалій експлуатації – зносу піддається не лише ланцюг, а й робоча поверхня шестірні. Тому, Ford рекомендує у разі планової заміни ланцюгів (пробіг: 220000км, або 10 років з моменту початку експлуатації - залежно від того, що настане раніше) - проводити заміну шестерень механізму ГРМ і маслонасоса.

При заміні шестерні - фазорегулятора потрібна обов'язкова заміна болта шестерні розподільного валу, Finis: 5162167

При будь-якій операції, пов'язаній з розбиранням двигуна, ми рекомендуємо використовувати виключно оригінальні комплектуючі Ford, що дозволяють досягти максимально надійної роботи агрегату при його подальшій експлуатації.