Finis : 2261972 (попередній номер: 1762431; 1806917; 1813398)
Виробник:
Ford Аналоги, вироблені Ford of America: E3BZ-6652-A
Шестерня колінчастого валу 1.0L EcoBoost Gen. 1 (МКВП, DCPS). Встановлюється на моделі Ford:
- Ford Fiesta Mk VI (2008-2017) – автомобілі, оснащені двигунами 1,0L EcoBoost
- Ford B-Max (2012-2017) – автомобілі, оснащені двигунами 1,0L EcoBoost
- Ford EcoSport Mk II (2012- ) - автомобілі, оснащені двигуном 1,0L EcoBoost, виготовлені для ринку Європи, випущені аж до 07.05.2018
- Ford EcoSport Mk II (2012- ) - автомобілі, оснащені двигуном 1,0L EcoBoost, вироблені на ринку США
- Ford C-Max Mk II (2010- ) - автомобілі, оснащені двигуном 1,0L EcoBoost, випущені аж до 26.02.2018
- Ford Grand C-Max (2010- ) - автомобілі, оснащені двигуном 1,0L EcoBoost, випущені аж до 26.02.2018
- Ford Focus Mk III (2011-2019) – автомобілі, оснащені двигунами 1,0L EcoBoost
- Ford Mondeo Mk V (2014-) - автомобілі, оснащені двигунами 1,0L EcoBoost
- Ford Transit/Tourneo Connect Mk II (2013- ) - автомобілі, оснащені двигуном 1,0L EcoBoost, випущені аж до 28,05,2018
- Ford Transit/Tourneo Courier (2014- ) - автомобілі, оснащені двигуном 1,0L EcoBoost, випущені аж до 02,04,2018
З часом і пробігу, шестерня колінчастого валу двигунів сімейства 1.0L EcoBoost піддається зносу. Технологія ремонту не вимагає заміни шестірні, проте вкрай бажано оглядати шестерню при заміні ременя ГРМ і у разі виявлення пошкоджень на поверхні зубів, або значної "сходинки" між робочою зоною поверхні шестірні та поверхнею, що не торкається ременя - настійно рекомендується замінити шестерню.
Пам'ятайте, операція із заміни будь-якого елемента газорозподільного механізму дуже складна і не терпить похибок навіть у найдрібніших деталях, тому підбирайте фахівців із досвідом проведення таких операцій на моторах Ford.