• Icon Phone (073)063-03-53, (050)524-30-13, (096)244‑91‑65

Теплообмінник системи рециркуляції вихлопних газів (EGR) - Ford для Ford [2521421]

4218.00 ГРН
Є в наявності

Finis : 2521421 (попередній номер: 2234402)

Виробник: Ford

Аналоги, що виробляються Ford of America: K2GZ-9F464-A; K2GZ-9F464-B

Теплообмінник системи рециркуляції вихлопних газів (EGR) Встановлюється на моделі Ford:

  • Ford Edge Mk II (2015- ) - автомобілі, оснащені двигуном 2.0L EcoBoost (Gen.4), випущені починаючи з 06.09.2018
  • Lincoln Nautilus/MKX Mk II (2015- ) - автомобілі, оснащені двигуном 2.0L EcoBoost (Gen.4), випущені починаючи з 06.09.2018
  • Ford Kuga Mk III (2020-) - автомобілі, оснащені двигуном 2.0L EcoBoost (Gen.4)
  • Ford Escape Mk III (2020-) - автомобілі, оснащені двигуном 2.0L EcoBoost (Gen.4)
  • Ford Bronco Sport (2021-) - автомобілі, оснащені двигуном 2.0L EcoBoost (Gen.4)
  • Lincoln Corsair (2020-) - автомобілі, оснащені двигунами 2.0L EcoBoost (Gen.4); 2.3L EcoBoost (Gen.2)

У комплект входять: теплообмінник EGR, прокладки фланців теплообмінника (3 шт)

Постійно зростаючі вимоги норм екологи, а також економії палива знаходять своє відображення в підкапотному просторі автомобіля. Актуальні норми збільшили відсоток обсягу вихлопних газів, що підлягають відбору для подальшого перенаправлення у впускний колектор та повторного циклу згоряння в циліндрах (при цьому відбувається допалювання СО та інших продуктів неповного згоряння).

Враховуючи високу температуру газів на випуску з турбокомпресора, а також необхідність максимального зниження температури суміші газів у впускному колекторі - у інженерів виникла необхідність встановлення теплообмінника в тракті системи рециркуляції вихлопних газів EGR. Теплоносієм у цьому теплообміннику є антифриз із контуру системи охолодження двигуна. Власне саме використання антифризу для охолодження теплообмінника і призводить до несправності, за зовнішніми ознаками дуже схожою на поширену несправність двигунів 2.0L EcoBoost (Gen.3); 2.3L EcoBoost (Gen.1) - зокрема, витоку антифризу в порожнину циліндра. Однак, у даному випадку, несправністю є розгерметизація контуру охолодження та витік антифриз у тракт EGR.

Розгерметизації теплообмінника проявляється у зниженні рівня охолоджуючої рідини, пропусках запалювання в різних циліндрах, появі крапель антифризу, або його слідів у впускному та вихлопному тракті. Зрозуміло, симптоми можуть змінюватись в залежності від розміру витоку.

Враховуючи наростаючий характер таких несправностей системи EGR двигунів 2.0L EcoBoost (Gen.4); 2.3L EcoBoost (Gen.2) – рекомендуємо звернути особливу увагу при діагностиці витоків антифризу. перед тим, як проводити розбирання двигуна - перевіряйте тракт EGR на наявність слідів антифризу (ультрафіолет дозволяє побачити наявність висохлого антифризу на стінках тракту).