• Icon Phone (073)063-03-53, (050)524-30-13, (096)244‑91‑65

Теплообмінник системи рециркуляції вихлопних газів (EGR) - Ford для Ford [LB5Z9F464C]

8064.00 ГРН
Нет в наличии: 21-25 дней

Part Number: LB5Z-9F464-C (попередній номер: LB5Z-9F464-A; LB5Z-9F464-B)

Виробник: Ford

Теплообмінник системи рециркуляції вихлопних газів (EGR) Встановлюється на моделі Ford:

  • Ford Ranger (2011-2023) – автомобілі, оснащені двигуном 2.0L EcoBoost (Gen.4)

В комплект входять: теплообмінник EGR, датчик тиску картерних газів, прокладки фланців теплообмінника (3 шт)

Постійно зростаючі вимоги норм екологи, а також економії палива знаходять своє відображення в підкапотному просторі автомобіля. Актуальні норми збільшили відсоток обсягу вихлопних газів, що підлягають відбору для подальшого перенаправлення у впускний колектор та повторного циклу згоряння в циліндрах (при цьому відбувається допалювання СО та інших продуктів неповного згоряння).

Враховуючи високу температуру газів на випуску з турбокомпресора, а також необхідність максимального зниження температури суміші газів у впускному колекторі - у інженерів виникла необхідність встановлення теплообмінника в тракті системи рециркуляції вихлопних газів EGR. Теплоносієм у цьому теплообміннику є антифриз із контуру системи охолодження двигуна. Власне саме використання антифризу для охолодження теплообмінника і призводить до несправності, за зовнішніми ознаками дуже схожою на поширену несправність двигунів 2.0L EcoBoost (Gen.3); 2.3L EcoBoost (Gen.1) - зокрема, витоку антифризу в порожнину циліндра. Однак, у даному випадку, несправністю є розгерметизація контуру охолодження та витік антифриз у тракт EGR.

Розгерметизації теплообмінника проявляється у зниженні рівня охолоджуючої рідини, пропусках запалювання в різних циліндрах, появі крапель антифризу, або його слідів у впускному та вихлопному тракті. Зрозуміло, симптоми можуть змінюватись в залежності від розміру витоку.

Враховуючи наростаючий характер таких несправностей системи EGR двигунів 2.0L EcoBoost (Gen.4); 2.3L EcoBoost (Gen.2) – рекомендуємо звернути особливу увагу при діагностиці витоків антифризу. перед тим, як проводити розбирання двигуна - перевіряйте тракт EGR на наявність слідів антифризу (ультрафіолет дозволяє побачити наявність висохлого антифризу на стінках тракту).