• Icon Phone (073)063-03-53, (050)524-30-13, (096)244‑91‑65

Паливний насос високого тиску (ТНВД) – 1.0L EcoBoost (Gen. 1), Ford для Ford [1762793]

17712.00 ГРН
Є в наявності

Finis : 1762793

Виробник: Ford

Паливний насос високого тиску (ТНВД) – 1,0L EcoBoost. Встановлюється на моделі Ford:

  • Ford Fiesta Mk VI (2008-2017) – автомобілі, оснащені двигунами 1,0L Duratec; 1,0L EcoBoost
  • Ford B-Max (2012-2017) – автомобілі, оснащені двигунами 1,0L EcoBoost
  • Ford EcoSport Mk II (2012- ) - автомобілі, оснащені двигуном 1,0L EcoBoost, виготовлені для ринку Європи, випущені аж до 07,05,2018
  • Ford EcoSport Mk II (2012- ) - автомобілі, оснащені двигуном 1,0L EcoBoost, вироблені на ринку США
  • Ford C-Max Mk II (2010- ) - автомобілі, оснащені двигуном 1,0L EcoBoost, випущені аж до 26,02,2018
  • Ford Grand C-Max (2010- ) - автомобілі, оснащені двигуном 1,0L EcoBoost, випущені аж до 26,02,2018
  • Ford Focus Mk III (2011-2019) – автомобілі, оснащені двигунами 1,0L EcoBoost
  • Ford Mondeo Mk V (2014-) - автомобілі, оснащені двигунами 1,0L EcoBoost
  • Ford Transit/Tourneo Connect Mk II (2013- ) - автомобілі, оснащені двигуном 1,0L EcoBoost, випущені аж до 28,05,2018
  • Ford Transit/Tourneo Courier (2014- ) - автомобілі, оснащені двигуном 1,0L EcoBoost, випущені аж до 02,04,2018

В комплект постачання входять: паливний насос, прокладка насоса.

Паливний насос високого тиску (ТНВД) – призначений для подачі палива на форсунки безпосереднього впорскування, встановлені на кожному циліндрі двигуна. Для приводу та синхронізації упорскування використовується кулачковий механізм, виконаний на впускному распредвале. Звідси – місце установки вузла ТНВД – на головці блоку циліндрів, над впускним розподільним валом. Слід зазначити, що шток плунжерного механізму безпосередньо не контактує з кулачком розподільного валу, це відбувається за допомогою штовхача (стаканчика), одягненого на шток і штока, що прикриває зворотну пружину.

Останнім часом почастішали випадки передчасного вироблення кулачка впускного розподільного валу, що відбувається в результаті критичного зносу штовхача (стаканчика) штока ТНВД. При цьому, шток безпосередньо починає контактувати з поверхнею кулачка розподільного валу, приводячи до значного зносу обох поверхонь, що сполучаються. Ремонт дуже дорогий - потрібна заміна впускного розподільного валу, штовхача та паливного насоса високого тиску.

Для запобігання такому розвитку несправності, ми рекомендуємо один раз на 100000км проводити заміну штовхача (стаканчика).

Увага ! Паливний насос високого тиску для двигунів 1,0L EcoBoost - являє собою закритий, не схильний до ремонту вузол. Ми не рекомендуємо намагатися зробити ремонт самостійно. Також, будь-які операції, пов'язані з механізмом газорозподілу, ми рекомендуємо проводити виключно на офіційному сервісному центрі Ford, що володіє технологією ремонту даного агрегату та спеціальним інструментом для проведення цієї операції.