• Icon Phone (073)063-03-53, (050)524-30-13, (096)244‑91‑65

Паливний насос високого тиску (ТНВД) – 1,5L EcoBoost, Ford для Ford [1884491]

14472.00 ГРН
Є в наявності

Finis : 1884491

Виробник: Ford

Паливний насос високого тиску (ТНВД) – 1,5L EcoBoost (I4 – чотирициліндровий). Встановлюється на моделі Ford:

  • Ford C-Max Mk II (2010-2019) – автомобілі, оснащені двигунами 1,5L EcoBoost
  • Ford Grand C-Max (2010-2019) – автомобілі, оснащені двигунами 1,5L EcoBoost
  • Ford Focus Mk III (2011-2019) – автомобілі, оснащені двигунами 1,5L EcoBoost
  • Ford Escape Mk II (2012-) - автомобілі, оснащені двигунами 1,5L EcoBoost
  • Ford Kuga Mk II (2012-) - автомобілі, оснащені двигунами 1,5L EcoBoost
  • Ford Mondeo Mk V (2014-) - автомобілі, оснащені двигунами 1,5L EcoBoost
  • Ford Galaxy Mk IV (2015-) - автомобілі, оснащені двигунами 1,5L EcoBoost
  • Ford S-Max Mk II (2015-) - автомобілі, оснащені двигунами 1,5L EcoBoost

У комплект постачання входять: паливний насос, прокладка насоса.

Паливний насос високого тиску (ТНВД) – призначений для подачі палива на форсунки безпосереднього впорскування, встановлені на кожному циліндрі двигуна. Для приводу та синхронізації упорскування використовується кулачковий механізм, виконаний на впускному распредвале. Звідси – місце установки вузла ТНВД – на головці блоку циліндрів, над впускним розподільним валом. Слід зазначити, що шток плунжерного механізму безпосередньо не контактує з кулачком розподільного валу, це відбувається за допомогою штовхача (стаканчика), одягненого на шток і штока, що прикриває зворотну пружину.

Останнім часом почастішали випадки передчасного вироблення кулачка впускного розподільного валу, що відбувається в результаті критичного зносу штовхача (стаканчика) штока ТНВД. При цьому, шток безпосередньо починає контактувати з поверхнею кулачка розподільного валу, приводячи до значного зносу обох поверхонь, що сполучаються. Ремонт дуже дорогий - потрібна заміна впускного розподільного валу, штовхача та паливного насоса високого тиску.

Для запобігання такому розвитку несправності, ми рекомендуємо один раз на 100000км проводити заміну штовхача (стаканчика).

Увага ! Паливний насос високого тиску для двигунів 1,5L EcoBoost - являє собою закритий, не схильний до ремонту вузол. Ми не рекомендуємо намагатися зробити ремонт самостійно. Також, будь-які операції, пов'язані з механізмом газорозподілу, ми рекомендуємо проводити виключно на офіційному сервісному центрі Ford, що володіє технологією ремонту даного агрегату та спеціальним інструментом для проведення цієї операції.