• Icon Phone (073)063-03-53, (050)524-30-13, (096)244‑91‑65

2,2L дизельний двигун (2,2L Duratorq CR TC 100/125/140/155PS) 100/125/140/155к.с. (передній привід)

2,2L дизельний двигун (2,2L Duratorq CR TC 100/125/140/155PS) 100/125/140/155к.с. (передній привід)

2,2L Duratorq CR TC 100/125/140/155PS - найновіша модель двигуна з сімейства Duratorq Puma, що постійно вдосконалюється. Найсучасніша паливна система дозволила досягати більшої потужності при зниженій витраті палива. Компонування двигуна стандартне: рядна четвірка, з двома розподільними валами, двома осями рокерів, забезпечених гідрокомпенсаторами та шістнадцятьма клапанами. Ці двигуни встановлювалися на кузови з переднім приводом. Слід зазначити, що двигуни такого ж об'єму і подібні за потужністю – Ford почав встановлювати на кузови із заднім та повним приводом, але конструкційно, подібні лише деякі внутрішні компоненти двигуна. На вибір пропонується чотири двигуни 2,2L Duratorq CR TC потужність яких складає: 100, 125, 140 та 155к.с. Оскільки конструктивних відмінностей між ними практично немає (різниця в програмі, що керує двигуном, а також коробки передач), ми звели їх в одну групу.

Двигун 2,2L Duratorq CR TC 100/125/135/140/155PS (передній привід) має ряд особливостей, що впливають на підхід до його обслуговування:

1. Міжсервісний пробіг 25000км (або 1 рік, залежно від того, що настане раніше). Зрозуміло, такий міжсервісний пробіг досягається лише за умови використання оригінальних фільтрів та олії. Зверніть увагу, Ford наполягає на тому, що в ці двигуни слід заливати тільки певну олію: Ford-Castrol Magnatec 5W30, цю олію можна придбати в нашому інтернет-магазині.

2. Привід агрегатів здійснюється двома ременями. Основний полікліновий ремінь натягується одним механізмом натягу з роликом та двома обвідними роликами. Другий ремінь - еластичний, одягається на шківи за допомогою спеціального інструменту, що постачається разом із оригінальним ременем.

3. Свічки розжарення немає регламенту заміну, проте доцільно змінювати їх в 80000км, т.к. свічка, що вийшла з ладу, незабаром стає недоступна до вилучення, ламаючись усередині головки блоку при спробах механіка демонтувати несправну свічку.

Двигун загалом дуже надійний та довговічний, не вимагаючи значних вкладень на його обслуговування.

СПЕЦПРОПОЗИЦІЯ ПО АГРЕГАТАМ І ВУЗЛАМ