• Icon Phone (073)063-03-53, (050)524-30-13, (096)244‑91‑65

Вкладиш корінний, нижній, шийка №1,2,3,4,5 - 1,5L EcoBoost I4 (див. опис!) - Ford для Ford [DS7Z63333]

669.60 ГРН
Є в наявності

Part Number: Підбирайте необхідні мітки, використовуючи таблицю підбору пар шатунних вкладок! Вимірювання діаметрів сполучених поверхонь і підбір по таблиці повинен проводити спеціаліст, який проводить ремонт двигуна! Під час замовлення вказуйте в коментарі перелік та кількість необхідних вкладок, використовуючи список наданий Вашим фахівцем.

Пурпурна мітка, стандарт ( Grade 1 ): DS7Z-6333-AA

Коричнева мітка, стандарт ( Grade 2 ): DS7Z-6333-B

Жовта мітка, стандарт ( Grade 3 ): DS7Z-6333-C

Зелена мітка, стандарт ( Grade 4 ): DS7Z-6333-D

Синя мітка, стандарт ( Grade 5 ): DS7Z-6333-E

Червона мітка, стандарт ( Grade 6 ): DS7Z-6333-F

Виробник: Ford

Вкладиш корінний, нижній, шийка №1,2,3,4,5 – 1,5L EcoBoost I4. Встановлюється на наступні двигуни Ford:

  • 1,5L EcoBoost I4 (чотирициліндровий)

У комплект входять: півкільце підшипника ковзання колінвала - 1шт.

Слід знати, що не існує поняття "стандартні вкладиші". Як шатунні (вкладиші шатунів), так і корінні (вкладиші ліжок колінчастого валу) - збираються за кольоровими маркуваннями згідно з результатами проміру діаметрів сполучених поверхонь. Використовуючи спеціальні таблиці підбору - представлені в ролику на нашому каналі YouTube - підбираються пари напівкілець для КОЖНОЇ ВІДДІЛЬНОЇ шийки колінчастого валу.

Кількість, необхідна двигун - 5 шт. Пам'ятайте, для кожної шиї підбирається індивідуальна пара вкладишів!

Підшипники ковзання (вкладиші) колінчастого валу є найбільш навантаженим та відповідальним елементом кривошипно-шатунного механізму двигуна внутрішнього згоряння. Правильно підібраний масляний та тепловий зазор пар тертя колінчастого валу - є основою надійної та довговічної роботи двигуна. Зрозуміло, ми рекомендуємо використовувати лише оригінальні вкладки колінчастого валу, т.к. жоден сторонній виробник не випускає повну номенклатуру підшипників ковзання для двигунів 1,5L EcoBoost. Максимум, що Вам запропонують - набір "стандартних" вкладок без урахування варіацій діаметрів сполучених поверхонь.

Ремонт двигуна, навіть розбирання, або складання - вкрай складний та вимогливий до найдрібніших деталей процес. На жаль, точні інструкції з ремонту та складання сучасних двигунів відсутні у вільному доступі або продажу. Лише офіційні дилери мають доступ до такої інформації. Ми не рекомендуємо звертатися з такою операцією до інших сервісних центрів, т.к. Будь-яка неточність - навіть у моменті затягування болтів точок сполучення рухомих деталей - може призвести до дорогого ремонту.


Представляємо Вашій увазі ролик на нашому Youtube-каналі, присвячений важливим моментам збирання двигуна 1,5L EcoBoost. У ролику також представлені таблиці підбору пар підшипників ковзання (вкладишів) колінчастого валу.