• Icon Phone (073)063-03-53, (050)524-30-13, (096)244‑91‑65

Впускний колектор 1.5L EcoBoost із системою дренування олії - Ford для Ford [2398570]

13519.60 ГРН
Є в наявності

Finis : 2398570

Виробник: Ford

Аналоги, вироблені Ford of America: відсутні

Впускний колектор 1.5L EcoBoost із системою дренування олії. Використовується в наступних двигунах Ford :

  • 1.5L EcoBoost I4 (рядний, чотирициліндровий)

Кількість, потрібна на автомобіль - 1шт.

Впускний колектор поставляється у зборі зі шлангом системи дренування олії, а також контурними прокладками.

Цей впускний колектор є модернізованою версією стандартного колектора. У конструкції є шланг дренування масла. Слід зазначити, що даний впускний колектор, призначений для автомобілів, що відповідають стандарту токсичності вихлопу Euro 6.2 і в його конструкції також є штуцер для підключення модернізованої системи скидання парів палива (у стандартних колекторах штуцер відсутній). Для того, щоб через додатковий штуцер не було витоків або підсмоктування повітря - необхідно встановити заглушку Finis: 1871173 .

Повний комплект для встановлення впускного колектора з системою дренування масла включає:

  • Впускний колектор із системою дренування масла, Finis: 2398570
  • Сепаратор (під дренаж олії із впускного колектора), Finis: 2266326
  • Заглушка штуцера подачі парів палива, Finis: 1871173

Конструктивною особливістю двигунів 1.5L EcoBoost I4 є накопичення в порожнині колектора впускного масла, що надходить з картерними газами. Досягаючи певного рівня, масло починає в незначних кількостях надходити до впускних портів головки блоку циліндрів, утворюючи вуглецеві відкладення на штоках впускних клапанів, а також беручи участь у процесі згоряння палива в порожнині циліндра (з можливим виникненням явища масляної детонації).

Установка даної системи не є обов'язковою, проте вона вплине на витрату масла в двигуні, а також значно підвищить його надійність.

У разі встановлення, ми рекомендуємо знизити максимальні міжсервісні пробіги на 10-15%, т.к. разом з маслом, що дренується з впускного колектора, в піддон надходитимуть легкі фракції палива із системи скидання парів палива, що конденсуються у колекторі впуску.